О, добре, значи не съм само аз в отбора
Тва за маховика... значи, общо взето, когато ми сменяха сегментите и съединителя, момчето, което ми прави колата (100% му имам доверие, МНОГО е добър!) каза че маховика ми бил обърнат на обратно и белезите не съвпадали (по-приницп технически ги хващам нещата, но като не съм го видял ми е трудно да си го обясня). Днес поразпитах и стигнах до извода, че съм добре с предварението, защото колата си върви (не спирам да се гоня :D ). Казаха ми някви втулки на стартера??? Някой ми беше обяснявал, че някои коли имали втулки където оста на стартера влиза в блока, туй 1.2 има ли такива??? Защото ако има, има логика да е от тях, като загрее да се разширява и да спича, а от там ми бяха казали, че ако се натовари много акумулатора при палене и напрежението падне под 9V, компютрето се обърквало и за тва ми играели оборотите.А този проблем си го имам от както е купена колата и със стария стартер си беше така и с новия, даже смених акумулатора, защото си мислех, че е от него, но уви.Паля винаги с натиснат съединител и изключена от скорост, така ме е учил баща ми.И така, мисля си за някви такива втулки на стартера, обаче дали въобще ги имам?
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар