Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно върти, но само когато е загряла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    О, добре, значи не съм само аз в отбора Тва за маховика... значи, общо взето, когато ми сменяха сегментите и съединителя, момчето, което ми прави колата (100% му имам доверие, МНОГО е добър!) каза че маховика ми бил обърнат на обратно и белезите не съвпадали (по-приницп технически ги хващам нещата, но като не съм го видял ми е трудно да си го обясня). Днес поразпитах и стигнах до извода, че съм добре с предварението, защото колата си върви (не спирам да се гоня :D ). Казаха ми някви втулки на стартера??? Някой ми беше обяснявал, че някои коли имали втулки където оста на стартера влиза в блока, туй 1.2 има ли такива??? Защото ако има, има логика да е от тях, като загрее да се разширява и да спича, а от там ми бяха казали, че ако се натовари много акумулатора при палене и напрежението падне под 9V, компютрето се обърквало и за тва ми играели оборотите.А този проблем си го имам от както е купена колата и със стария стартер си беше така и с новия, даже смених акумулатора, защото си мислех, че е от него, но уви.Паля винаги с натиснат съединител и изключена от скорост, така ме е учил баща ми.И така, мисля си за някви такива втулки на стартера, обаче дали въобще ги имам?
    Fiat Bravo 80 16V

    Коментар


      #17
      аз споменах в предишен пост- с 1,6 съм обаче и при мен е на лагери. при фтулките го има проблема, при лагерите..... не че е невъзможно, но доста по-трудно би станало. нали си с нов стартер или нов стар от морга?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        аз споменах в предишен пост- с 1,6 съм обаче и при мен е на лагери. при фтулките го има проблема, при лагерите..... не че е невъзможно, но доста по-трудно би станало. нали си с нов стартер или нов стар от морга?
        Заводски рециклиран.
        Fiat Bravo 80 16V

        Коментар


          #19
          На мен много ми прилича на луфт на коляновия вал....

          Коментар


            #20
            Sash0 написа:
            На мен много ми прилича на луфт на коляновия вал....
            Ам.., като отваряха двигателя, беше огледан иии нямаше други забележки, освен сегменти и биелни лагери.
            Fiat Bravo 80 16V

            Коментар


              #21
              Колега дано скоро разберем какъв е проблема, защото преди малко на Красна поляна киснах около един час да истине колата. А малкия на задната седалка раве ли реве.

              Коментар


                #22
                колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш

                Коментар


                  #23
                  JacK`DanielS написа:
                  колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш
                  за дългите шпилки, които държат четкодържателя към стартера ли говориш-т.е. те кажи речи държат целия стартер заедно, дълги са около 100мм или 80мм
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    JacK`DanielS написа:
                    колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш
                    Колега, стартера е свалян. Всичко по него е на 6. Проблема поне при мен е, че когат колата е загряла при палене черпи страшно много ток и акомулатора не може да се справи с такава консумация. Тук идва въпроса защо се получава така.

                    Коментар


                      #25
                      fihi написа:
                      JacK`DanielS написа:
                      колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш
                      Колега, стартера е свалян. Всичко по него е на 6. Проблема поне при мен е, че когат колата е загряла при палене черпи страшно много ток и акомулатора не може да се справи с такава консумация. Тук идва въпроса защо се получава така.
                      кофти връзка. може да е шалтерчето на стартера, там опира вътре на едни медни клемички- тези на които е + възран от другата страна и много често там нагаря заради големия ток, а връзката става посредством пружина- те избутва контактора, т.е. не е много ефективна след време. всеки по-кадърен електричар може да измери и да потвърди/според мен/ голяма консумация при въртене.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        в това с маховика е простотия някой ако го е обърнал но тогава ще има проблем с зацепването на стартера по скоро много опънати ремъци защото те се опъват още при загрял двигател или виж датчика на коляновия вал нещо шайбата примерно да не прави проблем
                        fiat bravo 16_16v 103hp

                        Коментар


                          #27
                          ето за тези болчета става въпрост!

                          Коментар


                            #28
                            Има резон в думите на JacK`DanielS и наистина ще е хубаво всички,които имат този проблем,да си ги проверят тези винтове.Те държат полюсите към корпуса на стартера и трябва да са много здраво стегнати,ако са разхлабени полюсите просто залепват за ротора и въртенето силно се затруднява,от там идва и голямата консумация.Само ме изненадва,че е споменато че са 3 тези винтове,най-вероятно са 4.

                            Коментар


                              #29
                              колега на всички е различно. на Браво ХГТ бяха 3’ на всеки е различно. айде успех колега дано се оправи!

                              Коментар


                                #30
                                JacK`DanielS написа:
                                колега на всички е различно. на Браво ХГТ бяха 3’ на всеки е различно. айде успех колега дано се оправи!
                                При ХГТ стартера е с редуктор

                                Коментар

                                Working...
                                X