Здравейте колеги!От около месец имам гореспоменатото пунто.Не съм сигурен,но мисля,че след смяна на ангренажния ремък в двигателя се появи странен шум (все едно бие на ламаринка) след като колата премине 2000 оборота.След 3500 оборота шума изчезва.Като е в спокойно състояние двигателя "мърка като коте"...Ходих на няколко места,но никаде нищо не ми казват.Шумът се чува от лявата страна на двигателя,около колелата на разпределителния вал.Ето снимки от къде се чува шумът.МОЛЯ някой ако знае нещо по въпроса да помогне!!!ЕТО СНИМКИ: http://img.data.bg/i.php?id=1210409 http://img.data.bg/i.php?id=1210408skype: debeliq_alexievmail: martinalexiev@abv.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.2 16V sporting - Проблем!!!
Collapse
X
-
колега и аз го имам същия проблем след като си смених ремъка иролката и започна вие точно така както си обяснил но каточели аз го чувам от лявата страна демек кадето е ангренажния ремък. ти си посочил лявата страна ама като си във колата като застанеш пред колата е в дясно според теб. та аз съм все още в процес за отстраняване на проблема ся ще си сменя водната помпа и ще видя ко ще стане. а междо другото с сксъ ангренажен ремък си? аз съм с дайко. а ти? айде ако някой от двамата има резолтат казвай какво е че направо несе издържа. ако искаш отговори на ЛС или тук в темата няма проблем.Поздрави!
Коментар
-
нее хлабаво нищо, нее от шайбата на колянов вал, аз си мислех преди че е от пренатегнат ангренажен ремък но и от там нее 5’ пъти съм го отпускал и натягал доколкото е вазможно. преди 2 седмици сменях ремъци и ролка на пунто спортинг МК2 сложих ремък "Dayco" и всичко си е наред незнам защо така се получава при някой. допитах се до Христо от Ямбол и тои ми каза че е вазможно да е от ремъка защото някой от тях са дефектни в смисал такъв че зъбите на ремъка понякога са по на рядко или по на гъсто. сега мисля да пробвам като сложа стария ремък от това пунто МК2 спортинг което не вие и да видя какво ще се получи. само трябва да го намеря каде е ремъка
Коментар
-
Fenixs написа:....енигмата е разкрита!!!!Оказа се НЕ добре зацепен ангренажен ремък и в следствие прескочен зъб на въртящите колела,което е можело да доведе до мног,много тежки последствия.....Благодаеря на всеки отзовал се!!!!
Коментар
-
колега несъм от софия но и сам мога да се справя. от няколко години се занимавам с сервизна дейност и съм наясно с доста неща. немога да си обясня как може да стане това с прескочилия 1 зъб ремък. махам стария и слагам новия по белези на колата и по мои белези. няма разминаване. но се случват и такива грешки но са рядкост. ще си намеря от някде специален иснтромен и щр видя какъв ще е резултата. но има и друго като нее зацепена колата как варви като самолет? твоята така ли беше или беше спъната. много ми е чудно какво ще се получи след презацепване на ремъка дали ще има положителен резолтат. ще видим какво ще стане другата седмица като я разглобя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар