Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Tornado написа:
    MadHead написа:
    Аз съм с BEHR и не съм доволен. Мързи го да отваря навреме чат-пат. Не е проблем 2-3 мм, но пък съм маняк. Ако парите нямат значение вземи си Wehler
    Wahler
    a отзиви имаш ли, като го цитираш?изобщо НЯКОЙ с отзиви???

    Коментар


      #47
      u_bo написа:
      Tornado написа:
      MadHead написа:
      Аз съм с BEHR и не съм доволен. Мързи го да отваря навреме чат-пат. Не е проблем 2-3 мм, но пък съм маняк. Ако парите нямат значение вземи си Wehler
      Wahler
      a отзиви имаш ли, като го цитираш?изобщо НЯКОЙ с отзиви???
      Не цитирам с цел хвалба ,а поправям грешката.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #48
        Така....в Събота термостата беше подменен...20 лв. за труд.Старият термостат се оказа същият, като новият - Behr(със година на производство 2002), което ме навежда на мисълта, че е е сменян преди 5-6 години, ама както и да е.Първи впечетления - първите километри не ми хареса как работи термостата...температурата се колебаеше между средата и 1/4....в началото мн се ядосах, че съм дал 120 кинта напразно.Снощи се прибирах през нощта от Плевен...През целият път температурата ми седеше на 2-та чертичка под средата, както е на снмката по долу, като в моменти на пълно разтоварване по надолнище слизше и на 3-тата чертичка, а на баирите се качваше на 1-та чертичка под средата....Най-много стигна на средата и то на баира на Витиня.....Колата през целият път не е карана на повече от 2500 оборота.Та мислите ли, че е нормално температурата да ми седи там с новият термостат.На мене ми се струва, че държи ниски температури, но все пак термостата отваря на 75 градуса.
        Прикачени файлове
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #49
          Не съм запознат с TD100, но ако средата е като на JTD и бензиновите, демек ~90’, а твойта е изчислена на 75’ оптимална температура, то тогава всичко е ОК. По-логично ми се струва средата при теб да е оптималната температура за колата(в случая 75’). Нека каже някой с TD100. Сваления термостат в отворено положение ли беше?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #50
            Geraka написа:
            Така....в Събота термостата беше подменен...20 лв. за труд.Старият термостат се оказа същият, като новият - Behr(със година на производство 2002), което ме навежда на мисълта, че е е сменян преди 5-6 години, ама както и да е.Първи впечетления - първите километри не ми хареса как работи термостата...температурата се колебаеше между средата и 1/4....в началото мн се ядосах, че съм дал 120 кинта напразно.Снощи се прибирах през нощта от Плевен...През целият път температурата ми седеше на 2-та чертичка под средата, както е на снмката по долу, като в моменти на пълно разтоварване по надолнище слизше и на 3-тата чертичка, а на баирите се качваше на 1-та чертичка под средата....Най-много стигна на средата и то на баира на Витиня.....Колата през целият път не е карана на повече от 2500 оборота.Та мислите ли, че е нормално температурата да ми седи там с новият термостат.На мене ми се струва, че държи ниски температури, но все пак термостата отваря на 75 градуса.
            Нормално е не се притеснявай.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              Значи да разбирам, че нормалното положение е на 2-та чертичка под средата...като са нормални малки отклоненя на горе и надолу в зависимост от натоварването на двигателя.Иначе достигането на тая температура става доста бързо, което много ме радва :P
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #52
                Geraka написа:
                Значи да разбирам, че нормалното положение е на 2-та чертичка под средата...като са нормални малки отклоненя на горе и надолу в зависимост от натоварването на двигателя.Иначе достигането на тая температура става доста бързо, което много ме радва :P
                Така си е с този термостат на 75 градуса няма как да постигнеш по висока температура освен в летните жеги или в задръстване.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #53
                  е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беер
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #54
                    pakumba написа:
                    е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беер
                    Една две черти при този неточен уред нали не са от значение.Писали сме неведнъж по този проблем.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #55
                      вземи един тернометър топни го в водата и следи на колко отваря тои този датчик е само информативно сложен на таблото и ще разбереш дали е добре или не
                      fiat bravo 16_16v 103hp

                      Коментар


                        #56
                        Има един технилогичен отвор/дупка/на който в скоро време мисля да поставям втори датчик който ще измерва реалната температура на малкия кръг при Тд 100.Както писах в една друга тема датчика на термостата не мери реалната температура на малкия кръг и затова стрелката на уреда се качва по бавно отколкото са градусите на въпросния кръг.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #57
                          pakumba написа:
                          е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беер
                          Мда това е за Беер, ама твоят беер е за 1,6 и мисля, че отваря на 88 градуса....Ако някой може да ми каже на колко градуса отговарят стрелките на показателя за температура на 1,9 тд100.....мисля че имаше някаква такава тема.
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #58
                            Почти същото и за твоето табло.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
                            Прикачени файлове
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар

                            Working...
                            X