Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за термостат
Collapse
X
-
u_bo
-
u_bo написа:Tornado написа:MadHead написа:Аз съм с BEHR и не съм доволен. Мързи го да отваря навреме чат-пат. Не е проблем 2-3 мм, но пък съм маняк. Ако парите нямат значение вземи си WehlerFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Така....в Събота термостата беше подменен...20 лв. за труд.Старият термостат се оказа същият, като новият - Behr(със година на производство 2002), което ме навежда на мисълта, че е е сменян преди 5-6 години, ама както и да е.Първи впечетления - първите километри не ми хареса как работи термостата...температурата се колебаеше между средата и 1/4....в началото мн се ядосах, че съм дал 120 кинта напразно.Снощи се прибирах през нощта от Плевен...През целият път температурата ми седеше на 2-та чертичка под средата, както е на снмката по долу, като в моменти на пълно разтоварване по надолнище слизше и на 3-тата чертичка, а на баирите се качваше на 1-та чертичка под средата....Най-много стигна на средата и то на баира на Витиня.....Колата през целият път не е карана на повече от 2500 оборота.Та мислите ли, че е нормално температурата да ми седи там с новият термостат.На мене ми се струва, че държи ниски температури, но все пак термостата отваря на 75 градуса.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Не съм запознат с TD100, но ако средата е като на JTD и бензиновите, демек ~90’, а твойта е изчислена на 75’ оптимална температура, то тогава всичко е ОК. По-логично ми се струва средата при теб да е оптималната температура за колата(в случая 75’). Нека каже някой с TD100. Сваления термостат в отворено положение ли беше?
Коментар
-
Geraka написа:Така....в Събота термостата беше подменен...20 лв. за труд.Старият термостат се оказа същият, като новият - Behr(със година на производство 2002), което ме навежда на мисълта, че е е сменян преди 5-6 години, ама както и да е.Първи впечетления - първите километри не ми хареса как работи термостата...температурата се колебаеше между средата и 1/4....в началото мн се ядосах, че съм дал 120 кинта напразно.Снощи се прибирах през нощта от Плевен...През целият път температурата ми седеше на 2-та чертичка под средата, както е на снмката по долу, като в моменти на пълно разтоварване по надолнище слизше и на 3-тата чертичка, а на баирите се качваше на 1-та чертичка под средата....Най-много стигна на средата и то на баира на Витиня.....Колата през целият път не е карана на повече от 2500 оборота.Та мислите ли, че е нормално температурата да ми седи там с новият термостат.На мене ми се струва, че държи ниски температури, но все пак термостата отваря на 75 градуса.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Значи да разбирам, че нормалното положение е на 2-та чертичка под средата...като са нормални малки отклоненя на горе и надолу в зависимост от натоварването на двигателя.Иначе достигането на тая температура става доста бързо, което много ме радва :PEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Значи да разбирам, че нормалното положение е на 2-та чертичка под средата...като са нормални малки отклоненя на горе и надолу в зависимост от натоварването на двигателя.Иначе достигането на тая температура става доста бързо, което много ме радва :PFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беерLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беерFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Има един технилогичен отвор/дупка/на който в скоро време мисля да поставям втори датчик който ще измерва реалната температура на малкия кръг при Тд 100.Както писах в една друга тема датчика на термостата не мери реалната температура на малкия кръг и затова стрелката на уреда се качва по бавно отколкото са градусите на въпросния кръг.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
pakumba написа:е отзиви щом искате- аз си смених моя с беер от хит ко, стария беше пак беер с дата на произв 97 год/като колата/. минаха 3-4-5 месеца оттогава- няма проблеми. при не натоваен двг стрелката седи 1 черта под средата, при натоварване се качва до средата, през лятото пак при ненатоварен седи 1 черта под средата, като го натовариш малко обаче качва на 1 над средата, та и вентилатор пуска при дълги баири, особенно ако караш във високи обороти с ниска скорост, с цел да изпревариш някой камион като ти се отдаде възможност. това е за беерEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Почти същото и за твоето табло.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар