Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Километража и оборотомера не работят - помагайте

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Километража и оборотомера не работят - помагайте

    Здравейте любители на марката "Фиат".От вчера съм ГОРД собственик на Фиат ULYSSE 2.0 JTD.Много ми хареса колицата и въпреки няколкото малки забележки реших , че това е моя автомобил.Първото което адски много ме дразни е , че оборотомера и километража не работят, затова моля някой ако знае или се е сблъсквал с този проблем да сподели от къде да започна с намирането и отстраняването на проблема.Километража е с дигиталния брояч на изминатите километри - ако това има значение по видовете схеми.Благодаря предварително на всички които ще се помъчат да ме избавят от проблема.
    "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
    кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

    #2
    Колега,моят комшия има същия фиат като твоя и той го купи с развален километраж! Първо смени някакъв датчик(не съм сигурен кой)и пак не работеше, и накрая се оказа проблема в самото табло,смени го с втора употреба мисля ,че го взе за 80 лв. Успех
    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
    Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

    Коментар


      #3
      Свали таблото и прогони всички маси, почисти куплунзите и километража ще се оправи. Възможно е и оборотомера да е спрял заради лоша връзка по таблото, ако не - датчика. На този модел не знам къде се намира, стандартно е на скоростите или е комбиниран.P.S. Километража има ли някакви зачатъци на символи или тотално го няма? Да не би само подсветката да липсва?
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Здравейте отново, първото което искам да кажа че от километража не работи само показанието на скоростта - от долу където е показанието на изминатите километри си работи.Веднага бързам да спомена, че твърде вероятно е наистина да няма добра връзка в куплунг или някоя лоша маса понеже днес докато си пътувах километража проработи за 5-10 минути и после пак спря - макар, че ми се стори показанието да беше по-малко от реалната скорост все пак живна.Предполагам, че ако беше скапан датчик то той няма да сработва въобще.Обаче километража като проработи оборотомера не помръдна - не зная каква е принципната схема и имат ли двата уреда общи датчици?П.П. Имам едно питане отдулу брояча на километрите показва и едно ключе с показание 15000 - какво трябва да значи това???2 П.П.Въобще ако някой може да ме насочи от къде мога да си намеря книжка на Български / Руски или в краен случай Английски защото имам на Италиански но от него не хващам нищичко .
        "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
        кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

        Коментар


          #5
          Привет отново.Лошоооо, почистих всичко до което можах да се докопам , но нищо не се получи - нито оборотомер проработи нито километраж .Трябва ми принципна схема на електрониката за да видя по кои кабели каква информация върви и да проверя с осцолографа дали постъпва информация към таблото или проблема е в него. То самото табло е и от новите и няма много за чистене и проверка на масите - всичко е SMD монтаж и няма прехвърлящи лентови кабели.Така , че ако може някой да ми помогне с намирането на схема на Ulysse 2.0 JTD - 99г. ще съм безкрайно благодарен.
          "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
          кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

          Коментар


            #6
            Колеги съфоромци, никой ли не може да даде идея от къде да си намеря схема на Ulysse’ то.
            "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
            кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

            Коментар


              #7
              Още търся схема - идеи
              "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
              кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

              Коментар


                #8
                Проверил ли си всички предпазители да няма някой изгорял, по принцип един от тези на които пише сервиз е за километража и оборотомера.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  кола

                  трудно се отремонтират обикновено като превъртат километража стават подобни проблеми трябва човек занимаващ се с електроника по НОВИТЕ коли иначе втора употреба ама и то трудно се намира
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    van_dal написа:
                    Проверил ли си всички предпазители да няма някой изгорял, по принцип един от тези на които пише сервиз е за километража и оборотомера.
                    Предполагам, че не е от предпазител защото понякога километража сработва за известно време /показанието е грешно като отчитане/ и после пак спира.
                    "ГОТИНО е да си ВАЖЕН, но ПО-ВАЖНОТО е да си ГОТИН"
                    кара: Fiat ULYSSE 2.0 JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X