Здравейте колеги, понеже забелязах че като спирам плавно и натискам леко спирачката се чува едно бучене та си помислих окей ще сменявам накладки и дискове. Да ама не, взех от форума http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...d=35&Itemid=64 данните за диска дебелина, минимална дебелина, дебелина на разрушаване както и минимална дебелина на феродото на накладките взех един шублер и слезнах да ги премеря. За мое учудване накладките ми имат 5мм феродо което означава че има още живот в тях (макар че незнам колко е дебелината на новите накладки но до 1.5мм има още доста), но диска се оказа с дебелина 19мм а по каталог трябва да е 19.8-20.1мм което означава че предишният собственик го е шлайфал и плюс това горният ръб му е 2мм а долният 1.5мм което според мен означава, че спешно трябва да сменявам дискове и може би затова като натискам леко спирачките се чува това бучене. Съгласни ли сте с мен или греша някъде в измерванията си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шлайфан спирачен диск или друго?
Collapse
X
-
Пожелавам ти успех с тази мистерия аз се мъча отдавна с нея.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...нствено колегата от Варна ///// цели десятката засега ама нямам време да пробвам неговия съвет по проблема.///// написа:Има една тънкост - много е важно при смяна на дискове да се зачисти фланеца от мизериите и ръждите до метален блясък с телена четка завита на ъглошлайфче! Практическия опит сочи, че кривина в диска над 0,08 mm вече е осезаема. Обръщам внимание - в диска, а направи сметка пък колко мъничка ще е кривината във фланеца!Поствам снимки, как аз съм си зачистил моите главини!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
предлагам темата да стане ВАЖНА,и аз имам бучене при спиране в предните и сега си обяснявам доста неща
Коментар
-
Преди да стане важна трябва да се докаже дали това зачистване на главини и дискове от ръжда ще реши проблема на доста колеги включитлно и на мен.Днес се занимавах с затапването на EGR системата и не ми остана време да опитам с почистването на въпросните детайли.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Tornado написа:Преди да стане важна трябва да се докаже дали това зачистване на главини и дискове от ръжда ще реши проблема на доста колеги включитлно и на мен.Днес се занимавах с затапването на EGR системата и не ми остана време да опитам с почистването на въпросните детайли.
Коментар
-
u_bo
Re: дискове
kluchar написа:аз наскоро смених Дисковете , наклатките и спирачните апаратите с нови поне на Пунтото не са много скъпи и нова спирачна течност и обезвъздушаване и пак нее както трябва /на мен не ми харесва /
Коментар
-
u_bo написа:ти беше обещал и да си чистиш всмукателните колектори, сега стана и дисковете след затапване на ЕГТ-то , логично е да почистиш и колекторите.ПО ТЕМАТАне си писал сменял ли си сп.течност ? пермафюз си сложил накладки, а дискове ?доста неясноти се събират по тези теми ;:Закономерността е :претриса само при тежко спиране (от 100 110 до 20 -30 )претриса само ако са загряли спирачките - ако са били натоварени преди товаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
В никакъв случай шлайфане! Само нови дискове и нови накладки/~140-150лв всичко/,като задължително равномерно зачистване на фланеца. Само зачистване на ръжда и налепи, без да се прекалява.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар