След едномесечно лутане днеска ми зацепваха ремъка на колата (ангренажния), но излезна тази фантасмагория: Според схемата отигиналното зацепване трябва да бъде "А" Мойта кола беше със зацепване "В" Реши се, че това зацепване не е нормално - защото не можеше да се направи центровка на колата и има проблеми с празния ход - около 60 градуса започва да гасне след като и се отнеме газта, а след 70 вдига около 1000-1100 оборота Ама излезна тази дилема - или ремъка застава на белези според схема "В" или застава според схема "С", тоест не може да се направи според схема "А" - физически белега не може да съвпадне точно в кюшето както е на схемата- Да уточня че този белег се намира на ангренажното колело и трябва да съвпадне с кюшето (ъгъла) като се гледа от задната страна (като се махне капака който покрива свещите!) И като се направи според "С" на колата и се загубва тотално малките обороти ама вървенето не е по-зле а дори може би малко по-добре!!! Някъкви идеи на къде да тръгна? А и може ли при зацепване "С" колата да загрява нормално а при случай "В" да не може да загрее повече от 75 градуса за 8-10км??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренажн ремък?
Collapse
X
-
Колата е Ланча Тема с 2.0 16в мотор - същия като на Типото!Иначе зацепването е от Ауто датата (вариант "А") - "В" и "С" аз съм си ги правил, за да ви покажа точно къде могат да застанат белезите, и че е невъзможно и двата белега (на двата вала) да застанат едновременно точно в ъгъла!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега ти ме накара много да се замисля с тези схеми и с твоето обяснение и сега в почивните дни ако е хубаво времето ще е разглобя моята да е видя как е зацепена (аз съм е зацепвал) А между другото разбра ли как е правилното или няма значение как ще е Моята е Lancia thema 2.0 ie turbo 8v върви си колицата обаче много ми гори и сега се замислям дали има значение тези мм в зацепването на единия или другия вал.
Коментар
-
След едномесечно лутане днеска ми зацепваха ремъка на колата (ангренажния), но излезна тази фантасмагория: Според схемата отигиналното зацепване трябва да бъде "А"Мойта кола беше със зацепване "В" Реши се, че това зацепване не е нормално - защото не можеше да се направи центровка на колата и има проблеми с празния ход - около 60 градуса започва да гасне след като и се отнеме газта, а след 70 вдига около 1000-1100 оборота Ама излезна тази дилема - или ремъка застава на белези според схема "В" или застава според схема "С", тоест не може да се направи според схема "А" - физически белега не може да съвпадне точно в кюшето както е на схемата- Да уточня че този белег се намира на ангренажното колело и трябва да съвпадне с кюшето (ъгъла) като се гледа от задната страна (като се махне капака който покрива свещите!) И като се направи според "С" на колата и се загубва тотално малките обороти ама вървенето не е по-зле а дори може би малко по-добре!!! Някъкви идеи на къде да тръгна? А и може ли при зацепване "С" колата да загрява нормално а при случай "В" да не може да загрее повече от 75 градуса за 8-10км??
Коментар
-
И при "В" и при "С" е оптегнат ремъка ама се върна на стария вариат "В" защото на "С" колата почти не работи като запалиш попадна на 500-700об и загасва особено като я изфорсираш малко и оборотите си падат и си гасне!Да не излезе цялата моя история от към свещите че ще полудея тогава!!!А и схемите които поясняват (в малките кръгчета) се падат от задната страна на валовете, така че в случая се колебае вала на смукателните клапани а на изпускателните си е точно в ъгъла.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Колата е Ланча Тема с 2.0 16в мотор - същия като на Типото!Иначе зацепването е от Ауто датата (вариант "А") - "В" и "С" аз съм си ги правил, за да ви покажа точно къде могат да застанат белезите, и че е невъзможно и двата белега (на двата вала) да застанат едновременно точно в ъгъла!
Коментар
-
И още малко уточнение - Този двигател е с без дистрибуторно запалване-няма дистрибутор!Като казах, че е като на типото имах пред вид, че механически, иначе е с инжекцион Бош и малко по-различна електроника, ама механично си е същия двигател!Така че на изхода на вала няма дистрибутор!Много ти БЛАГОДАРЯ за отговора и снимчицата, ама такива точици няма!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар