Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Две грешки от комп.диагностик за които нямам отговор, а вие?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Две грешки от комп.диагностик за които нямам отговор, а вие?

    Здравейте,имам едно питане и се надявам да ми задоволите любопитството! Вчера бях в сервиз и освен смяната на ангренажа и ролките му, майсторите от сервиза направиха ком.диагностика и за мое учудване се изписаха две грешки. А именно:ЕГР и КЛЮЧ СЪЕДИНИТЕЛ...Какво означават тези грешки??? До колкото можах да разбера от прочетеното от темите свързани с ЕГР разбрах,че електромагнитния клапан може да се е прецакал или пък да не дава добър контакт с ЕКУ...не е голяма болка,това ще го проуча и евентуално ще го "шунтирам" за всеки случай със запушване на изходящата тръбичка,тази към механичния ЕГР клапан. Повече ме притесни втората грешка...нищо не намерих за нея.Иначе от сервиза ми казаха да не се притеснявам за тези грешки,защото след като са ги изчистили колата е работила продължително и не са се повторили...
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Грешка в ЕГР при мен се появява периодично. И май не само при мен.Аз я изтривам но след 2-3 седмици пак се записва ...Другата грешка също се беше записала при мен и се оказа че проблемът е в бутона който се натиска от педала на съединителя.При мен сменях помпата на педала на съединителя и майсторите си бяха оставили ръцете - както обикновено Този бутон просто не беше монтиран на мястото му след смяната. Погледни там ...Същият бутон впрочем го има и на педала на спирачката ...

    Коментар


      #3
      Благодаря ти! Ще погледна и дано разбера нещо,но тук идва и другият ми въпрос: каква е функцията на този бутон. Жизненоважна ли е за колата? Подобен бутон би трябвало/даже задължително/да присъства и при спирачката,но с простичката функция да пуска стопсветлините...а при съединитела,кво пуска?
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        Ами не е жизненоважна функцията му.Просто информира компютъра че двигателя ще се разтовари.Най вероятно за да не се изфорсира ...Аз 2-3 месеца карах със откачен бутон и не забелязах разлика в нищо.

        Коментар


          #5
          При съединителя пуска сигнал към компютъра да му каже че си натиснал педала и двигателя на теория се върти свободно. ЕГР грешка излиза също ако механичната клапа не се затваря плътно или пък не се отваря. Т.е. електромагнита може да е наред, а клапата не. Така е при мен. Не се впечатлявай от такава грешка.

          Коментар

          Working...
          X