Звънтенето се чува около двуцевката, но определено не е от избитият катализатор.Преди да сменя гърнетата, го имаше за малко от 1800-2200 оборота и след това изчезваше. Сега неприятното звънтене е почети постоянно при ускоряване???Някъква идея?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Звънтене при набиране след смяна на гърнета Brava 1,6 16v
Collapse
X
-
При мен преди два месеца имаше подобен проблем на едни и същи обороти 2000-3000 .Звука е резонаторен, като най-силен бе при 3000 оборота!Проблема.... точно преди меката връзка(там където двуцефкта се свързва с гърнето, имаше ламаринена обшивка, която се е разварила и резонира!С леко почукване по двуцефкта улових звука, който не бе лош но дразнеше, а ако можеш и да се мушнеш под колата още по добреnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
-
При мен на 2300 оборота се появява едно дрънчене но установих че се дължи на ламарината която покрива колектора- един болт липсваше.Пробвай да притегнеш всичко да не опира някъде. Успехhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар