Колеги, вече втора година се налага да ми източват маслото със сонда защото проклетата пробка отказва да се развие. Последния майстор ми обясни че след като пренатегнат пробката започвала да тече и за това италианците ги лепели и нямало развиване, единственото решение било нов картер. Не че е голям проблем че се източва със сонда но мисля че остава близо литър старо масло защото и двата пъти побра само 4 литра а по книжката трябва да побере близо 5 литра (двигателя е 2,4 JTD). Дайте идея какво да правя. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с пробката за маслото.
Collapse
X
-
М Аз като взех бравото и опитах да му отвия пробката и също няма отвиване бяха намазали целия картер заедно с пробката с нещо, наденах една тръба половин метър и си рекох или пробката или картера Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Отви се после си я завих и нямам проблеми да тече.Пробвай с по дълго рамо и няма къде да ходиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: Проблем с пробката за маслото.
chaki написа:Колеги, вече втора година се налага да ми източват маслото със сонда защото проклетата пробка отказва да се развие. Последния майстор ми обясни че след като пренатегнат пробката започвала да тече и за това италианците ги лепели и нямало развиване, единственото решение било нов картер. Не че е голям проблем че се източва със сонда но мисля че остава близо литър старо масло защото и двата пъти побра само 4 литра а по книжката трябва да побере близо 5 литра (двигателя е 2,4 JTD). Дайте идея какво да правя. Благодаря предварително.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Ми верочтноста е доста малка да го спука6 с развиване... защото то не е е точно аломинии.. има примеси и и на други метали... Баща ми му вика Цам... Аз бях спукал картер преди извесно време и отидох във работата на баща ми да го заварят .. и заварчика каза че не е точно аломини и правеха там някакви експерименти докато не го направиха чук...Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D
Коментар
-
Rokambol написа:Един от начините е иманно със заварена гайка. Не вярвам да се пукне самият картер, но вероятноста да превърти втулката, пресована в картера е голяма.
Коментар
-
Ако картера е от ламаринените вероятността да се скъса нещо отдолу е много голяма. Моята пробка така беше заяла, че след сваляне на целия картер и с ъглошлайф пробката я направихме на квадрат и с 1 метър рамо не се разви, но повече не напъвахме защото самата планка с резбата е на точкова заварка и по-скоро тя щеше да се изкърти отколкото да се развие пробката. Разпробихме самата пробка с една дрелка, и постепенно по-голяма бургия и накрая с един метчик я развихме. И при предишната смяна на маслото не затегнахме много пробката, но тази медна дифтунга така яко беше натегнала пробката, че няма отвиване.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
u_bo
chaki написа:Тоест извода е най добре да си го смучат със сондата и това е.
Коментар
-
kazan написа:Rokambol написа:Един от начините е иманно със заварена гайка. Не вярвам да се пукне самият картер, но вероятноста да превърти втулката, пресована в картера е голяма.
Коментар
-
chaki написа:Има ли вариант да се спука картера при опит да се развие. Ако не се лъжа е от алуминиевите. Чувал съм че заваряват гайка върху пробката и така ги развиват.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
spark написа:Може би при някои коли е конусна, моята си е абсолютно обикновен болт дори не е от магнитна сплав като на старите моргиFiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар