Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пробката за маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи 5 литра масло го дават при сух двигател (т.е. току що сглобен)! Обаче остатъчното количество също не е за пренебрегване!

    Коментар


      #17
      Благодаря много за отговорите. Пробката е наистина конусовидна което е обнадеждаващо. При следващата смяна ще я развивам със сигурност.
      Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
      2000г.
      Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

      Коментар


        #18
        При мен при предпоследната смяна на маслото се счупи шестограма вътре в пробката и успяха да я развият с тръбен ключ от външната страна, купих нова и сега е ок. Това, че ги лепели фабрично е пълна глупост и малоумие на майстора, който ти го е казал.
        Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #19
          Това с лепенето на пробката много ми хареса За нас пък сигурно говорят, че просто набиваме в картера един чеп и готово :D В гайката е истината...С фиата не съм имал проблеми и не съм го правил, обаче на мерцедеса изродите са сложили за пробка ето това:Болт М14 с глава 12мм - олигофренично германско творение.Колко ли изчисления е коствало оправданието да сътворят болт с по-малка глава от резбата му?!?И в момента си карам моднатата версия - заварена гайка 22мм "Оригинала" от първата снимка дори не го монтирах - показвам го като изрод на селски панаир Обаче карам така, защото при мен пробката не е под картера а в дясната му странична част.Тоест не пречи на нищо.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар

          Working...
          X