Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пробката за маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пробката за маслото.

    Колеги, вече втора година се налага да ми източват маслото със сонда защото проклетата пробка отказва да се развие. Последния майстор ми обясни че след като пренатегнат пробката започвала да тече и за това италианците ги лепели и нямало развиване, единственото решение било нов картер. Не че е голям проблем че се източва със сонда но мисля че остава близо литър старо масло защото и двата пъти побра само 4 литра а по книжката трябва да побере близо 5 литра (двигателя е 2,4 JTD). Дайте идея какво да правя. Благодаря предварително.
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    #2
    Еми щом няма развиване,нов картер,друго решение не виждам.Няма какво да се чудиш.или друг картер или сондата.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      М Аз като взех бравото и опитах да му отвия пробката и също няма отвиване бяха намазали целия картер заедно с пробката с нещо, наденах една тръба половин метър и си рекох или пробката или картера Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Отви се после си я завих и нямам проблеми да тече.Пробвай с по дълго рамо и няма къде да ходи
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с пробката за маслото.

        chaki написа:
        Колеги, вече втора година се налага да ми източват маслото със сонда защото проклетата пробка отказва да се развие. Последния майстор ми обясни че след като пренатегнат пробката започвала да тече и за това италианците ги лепели и нямало развиване, единственото решение било нов картер. Не че е голям проблем че се източва със сонда но мисля че остава близо литър старо масло защото и двата пъти побра само 4 литра а по книжката трябва да побере близо 5 литра (двигателя е 2,4 JTD). Дайте идея какво да правя. Благодаря предварително.
        Еб...ти и майстора италианците ги лепели , тъпанар те италианците са някакво странно племе дето нищо не прави като другите от такива "майстори" колите са на този хал.При мен когато направих първа смяна я развих с малко по дълго рамо.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Има ли вариант да се спука картера при опит да се развие. Ако не се лъжа е от алуминиевите. Чувал съм че заваряват гайка върху пробката и така ги развиват.
          Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
          2000г.
          Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

          Коментар


            #6
            Ми верочтноста е доста малка да го спука6 с развиване... защото то не е е точно аломинии.. има примеси и и на други метали... Баща ми му вика Цам... Аз бях спукал картер преди извесно време и отидох във работата на баща ми да го заварят .. и заварчика каза че не е точно аломини и правеха там някакви експерименти докато не го направиха чук...
            Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

            Коментар


              #7
              Един от начините е иманно със заварена гайка. Не вярвам да се пукне самият картер, но вероятноста да превърти втулката, пресована в картера е голяма.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Rokambol написа:
                Един от начините е иманно със заварена гайка. Не вярвам да се пукне самият картер, но вероятноста да превърти втулката, пресована в картера е голяма.
                Това колега е страхотна идея и се развива без проблеми НО САМО ДА ОБЪРНА ВНИМАНИЕ НА КОИТО РЕШИ ДА ГО ПРАВИ ... ТАКА КАРТЕРА ВИСВА С ОЩЕ САНТИМЕТЪР И НЕЩО ... АЗ ЗАТОВА СЕГА ПРАВЯ ПОЛОВИНАТА ДВИГАТЕЛ ЗАЩОТО ЗАДИРА МНОГО ЛОШО само предупреждавам да го имате в предвид че става много лошо
                Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                Коментар


                  #9
                  Ако картера е от ламаринените вероятността да се скъса нещо отдолу е много голяма. Моята пробка така беше заяла, че след сваляне на целия картер и с ъглошлайф пробката я направихме на квадрат и с 1 метър рамо не се разви, но повече не напъвахме защото самата планка с резбата е на точкова заварка и по-скоро тя щеше да се изкърти отколкото да се развие пробката. Разпробихме самата пробка с една дрелка, и постепенно по-голяма бургия и накрая с един метчик я развихме. И при предишната смяна на маслото не затегнахме много пробката, но тази медна дифтунга така яко беше натегнала пробката, че няма отвиване.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Тоест извода е най добре да си го смучат със сондата и това е.
                    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
                    2000г.
                    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

                    Коментар


                      #11
                      chaki написа:
                      Тоест извода е най добре да си го смучат със сондата и това е.
                      тц, секва гадост си се утаява точно най-долу, където не могат да го изсмучат.най-добре е да се подготвят за сваляне на картер и тогава да напънат яко пробката на ЗАГРЯЛ ДВГ,ако се развие - ок,ако нещо се счупи - се сваля картера и се прави с втулка.

                      Коментар


                        #12
                        kazan написа:
                        Rokambol написа:
                        Един от начините е иманно със заварена гайка. Не вярвам да се пукне самият картер, но вероятноста да превърти втулката, пресована в картера е голяма.
                        Това колега е страхотна идея и се развива без проблеми НО САМО ДА ОБЪРНА ВНИМАНИЕ НА КОИТО РЕШИ ДА ГО ПРАВИ ... ТАКА КАРТЕРА ВИСВА С ОЩЕ САНТИМЕТЪР И НЕЩО ... АЗ ЗАТОВА СЕГА ПРАВЯ ПОЛОВИНАТА ДВИГАТЕЛ ЗАЩОТО ЗАДИРА МНОГО ЛОШО само предупреждавам да го имате в предвид че става много лошо
                        След развиването на пробката, цялата система пробка-гайка се хвърля. Изработва се друга пробка при кадърен стругар или се купува нова, ако се намери.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          chaki написа:
                          Има ли вариант да се спука картера при опит да се развие. Ако не се лъжа е от алуминиевите. Чувал съм че заваряват гайка върху пробката и така ги развиват.
                          Няма опасност от спукване. Тъй като пробката е леко конусна, може да пукне при натягане, но не и при оттягане.Вариант: ако свалиш картера, нагряваш пробката и мястото и за затягане с бензинова лампа или газова горелка, чукваш с чук по остта на пробката и отвиваш. Не нагрявай директно на колата. Ако пожарната е наблизо-може.Но първо опитай както всичко си е на място да чукнеш по главата на пробката по остта и. Обикновенно резбата охлабва и се развива.На времето, при ремонт на "Москвича" скъсах още първата шпилка. Тогава един стар москвичар удари по другите шпилки с чука няколко пъти и те се развиха без проблем. Обаче се удря като на чуждо и се внимава да не хлътне картера.чичо НеноП.П. Колкото за системата пробка - гайка наистина трябва да се смени, но един приятел вече 3-4 год. кара на Пежото си със заварена гайка, "временно".
                          Fiat Punto 1,1- 1996г.
                          газ-бензин , "Lovato"

                          Коментар


                            #14
                            Може би при някои коли е конусна, моята си е абсолютно обикновен болт дори не е от магнитна сплав като на старите морги
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              spark написа:
                              Може би при някои коли е конусна, моята си е абсолютно обикновен болт дори не е от магнитна сплав като на старите морги
                              Не си прав.На някой му върши работа и за него не е "морга". Да не говорим, че може би е щастлив, че я има.Битието определя питието.чичо Нено
                              Fiat Punto 1,1- 1996г.
                              газ-бензин , "Lovato"

                              Коментар

                              Working...
                              X