Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Понякога не ще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Понякога не ще да пали

    Една вечер отиваме на заведение и си спирам на паркинга, обаче след 2 мин трябваше да отида до едно място и колата не искаше да запали, виу-виу и тва е. Помислих че е бензина защото не бях сипвал 3 дена и казах на познат да докара една туба, като дойде след 1 час, пробвах пак да запаля преди да донесе бензина и запали отраз. Вчера спирам пред Фантастико, пазаруваме, излизаме и колата пак не ще да пали, а преди 20 мин и бях сипал бензин. Бутнаха ме и запали. Помислих че акумулатора нещо е издал багажа, и сега ходих до един майстор да го мерне и каза че на акумулатора нищо му няма, даже сега видях че е 62AH ( а мислех че е 44 и исках да го сменям ).Та откъде идва това НЕ палене на колата, може би стартера
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    Колега, радвам се , че има още някой с моя проблем 1:1! Макар че то не е за радване. Вярвам че има нещо общо с самото ЕКУ, тъй като и при двамата ни са еднакви или подобни - БОШ мономотроник. При мен единственото, което не съм сменил са ЕКУ-то и датчика на коляновия вал. Това означава, че ако не е някакъв вътрешен проблем на ЕКУ-то, то е датчика. Ако имаш възможност да сложиш здрав датчик за проба и да можеш да го върнеш пак( понеже не е много евтин) това е първото, което можеш да направиш. От там нататък можем да разсъждаваме. И наистина недей сменя всички консумативи и т.н., освен ако не са за смяна, просто проблема не е там ! пробвал съм!
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Ето ти моята епопея за същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...026&highlight=
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        @NikMar радвам се , че си оправил проблема и ти пожелавам да нямаш такива, но при теб признаците са малко по-различни, докато нашите напълно съвпадат. А и при нас бобините взимат + директно от контактния ключ.@gamencerista, Сега се сещам, че моята пали в момента на връщане на ключа. (Когато има подходящи условия - някое бутало е в момент на палене). Пробвай, когато стане проблема, не да въртиш докато има ток в акумулатора , ами като видиш, че не пали да връщаш ключа. Така след 4-5 опита при мен пали и никога не ме е оставяла някъде. Това ме навежда на мисълта за дефект в контактния ключ - т.е. понякога не подава контакт към ЕКУ-то, когато въртиш на стартер. При мен, аккто и при теб на бутане пали без проблем. Не че съм имал възможност да бутам много, но винаги е палила на бутане. Днес ще разгледам контактния ключ и ще пиша.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Разглобих въпросната джаджа, и се оказа, че имаше нужда от почистване, шкурене и нова смазка на контактите. Освен това цялото това се държи на две винтчета, от които едното се беше развило и цялото беше накриво. Много е възможно това да е бил проблема - при завъртане на стартер, да не прави добър контакт за към бобините. Днес не съм имал проблеми с паленето, но това е много малко време за някакъв извод.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            Утре ще я водя на диагностика да видя дали ще покаже нещо, ако има проблем би трябвало да покаже нали
            Fiat Bravo 1.4 12v

            Коментар


              #7
              Не, няма да покаже, че превключвателя ти е проблем. Може да покаже някакви други грешки вследствие на този проблем, може да ти покаже и други грешки, но че е от това, не. При мен се оказа точно от този превключвател, стартерен ключ или както го наричат. Егати, работа за половин час, а го дебна от 1 година. Какво ли не мислех че е! Датчици, бобини, ЕКУ, лоша връзка и т.н. Добре че не бях почнал да сменям части наред! Лесно се сваля, лесно се отваря и лесно се почиства - маха се старата грес, малко със шкурка, и после нова грес по контактите. Нищо сложно. Дано и при теб това да е проблема.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар

              Working...
              X