Здравейте колеги, още един нов член на форума е на лице
. Въпросното Пунго ГТ намерих точно тук от колегата MC DC (много коректен продавач
), колата е прекрасна на външен вид и е истински куршум който предизвиква усмивки във всички возещи се в него при влизане в турбо оборотите
. Та така до тук всичко е прекрасно, но уви има доста проблеми по колата и ще помоля за съвет всички запознати и особенно тези който са с ГТ-та и са имали подобни проблеми.1. Колата загрява над средата на температурния датчик и перката работи но температурата се поддържа над средата ще сложа снимка да се види точно къде е стрелката. А в същия ден в който я взех колата вечерта перката спря да работи и колата започна да загрява доста и се наложи да я изчакам да истине за да се прибера. Искам да попитам колегите с ГТ-та нормално ли е температурата да стои над средата дори когато се вклучва перката и как е при тях? Към този проблем се добавя и това че когато колата загрее и температурния датчик е малко под средата започва да изпуска вода от едно от съединенията и така губи вода. Дали е възможно перката да не се пуска на време поради повреден температурен датчик който ту сработва ту не сработва на време или съвсем не сработва ?А пък водата да се губи от съединението поради това че не е стегнат маркуча или е за смяна ? Защото съм сигурен че повечето съвети ще бъдат за смяна на гарнитура на главата, но преди 1000 км и е правен ремонт сменян е разпределителния вал, сегментите, гарнитурата на главата е сменена и главата е шлаифана. А пък и от цялото четене което направих в нет-а останових, че ако гарнитурата е заминала ще има налягане в тръбите на водното охлаждане и няма да мога да ги стискам когато колата загрее и ще са раздути обаче аз си ги стискам в пръсти без проблем и изобщо няма голямо съпротивление? Давайте съвети ?2. Вторият проблем е че когато колата влезне във високи обороти и турбото започне да надува както се набира здраво изведнъж забива муцуната и прекъсва за секунда след което пак тръгва и всеки път когато го направи това светка на таблото една лампа която прилича на инжектор (светка само в момента в които забие и после загасва). Според предния собственик кабелите са за смяна и за това прекъсва така? Според някой други приятели с турбо коли може инжекторите да са за почистване или за смяна или да няма налягане на бензина тоест бензинова помпа? Някой ако е имал подобен проблем ще съм му много благодарен да сподели. Може би пък да се оправи с една добавка за прочистване?[img][/img]



Коментар