Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов член на форума със съскащ скорпион Punto GT с проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нов член на форума със съскащ скорпион Punto GT с проблеми

    Здравейте колеги, още един нов член на форума е на лице . Въпросното Пунго ГТ намерих точно тук от колегата MC DC (много коректен продавач ), колата е прекрасна на външен вид и е истински куршум който предизвиква усмивки във всички возещи се в него при влизане в турбо оборотите . Та така до тук всичко е прекрасно, но уви има доста проблеми по колата и ще помоля за съвет всички запознати и особенно тези който са с ГТ-та и са имали подобни проблеми.1. Колата загрява над средата на температурния датчик и перката работи но температурата се поддържа над средата ще сложа снимка да се види точно къде е стрелката. А в същия ден в който я взех колата вечерта перката спря да работи и колата започна да загрява доста и се наложи да я изчакам да истине за да се прибера. Искам да попитам колегите с ГТ-та нормално ли е температурата да стои над средата дори когато се вклучва перката и как е при тях? Към този проблем се добавя и това че когато колата загрее и температурния датчик е малко под средата започва да изпуска вода от едно от съединенията и така губи вода. Дали е възможно перката да не се пуска на време поради повреден температурен датчик който ту сработва ту не сработва на време или съвсем не сработва ?А пък водата да се губи от съединението поради това че не е стегнат маркуча или е за смяна ? Защото съм сигурен че повечето съвети ще бъдат за смяна на гарнитура на главата, но преди 1000 км и е правен ремонт сменян е разпределителния вал, сегментите, гарнитурата на главата е сменена и главата е шлаифана. А пък и от цялото четене което направих в нет-а останових, че ако гарнитурата е заминала ще има налягане в тръбите на водното охлаждане и няма да мога да ги стискам когато колата загрее и ще са раздути обаче аз си ги стискам в пръсти без проблем и изобщо няма голямо съпротивление? Давайте съвети ?2. Вторият проблем е че когато колата влезне във високи обороти и турбото започне да надува както се набира здраво изведнъж забива муцуната и прекъсва за секунда след което пак тръгва и всеки път когато го направи това светка на таблото една лампа която прилича на инжектор (светка само в момента в които забие и после загасва). Според предния собственик кабелите са за смяна и за това прекъсва така? Според някой други приятели с турбо коли може инжекторите да са за почистване или за смяна или да няма налягане на бензина тоест бензинова помпа? Някой ако е имал подобен проблем ще съм му много благодарен да сподели. Може би пък да се оправи с една добавка за прочистване?[img][/img]
    Прикачени файлове

    #2

    Коментар


      #3
      смени водното съединение и кабелите на свещите и пиши къв е резултата... п.п. що не питаш колегата дето ти е продал колата??? той най- добре ще знае...
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Смени термостата и скобите на маркучите. Вероятно моторчето на перката е кофти, там виж за нагар. Странно съвпадение е точно след продажбата да спре да върти. Или прави нагар или товари много бушончето(или реле?) и го е сменял постоянно. В крайна сметка с нов термостат рядко ще ти се включва и до лятото няма да ти трябва перката За другото вариянтите са много - свещи, кабели, бобина, горивен филтър/помпа, инжектори и т.н.Действително предния собственик вероятно е по-запознат с положението на стоката си.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          днес смених меката връзка на генерацията и катализатора с резонансно гърне леле майко колата летии изумен съм каква голяма разлика има (майстора каза че е била доста удушена с катализатора и избушената мека връзка). Закарах я да прегледат генерацията защото след едно леко задиране на един легнал полицай започна да боботи неприятно та сега се поуправи, но след като завършиха ремонта майсторите казаха че все още се чува кофти шум в самия кош на двигателя защото гарнитурата на изпускателния колектор била здала багажа Това дали е фатално и някой има ли представа дали може да окаже вредно въздеиствие на турбото? А за старите проблеми оказа се че прекъсването във високи обороти зависи пряко от бензина който зареждам и след консултация с бившия сибственик се оказа, че не е сменял изобщо горивен филтър и според мен е много вероятно да е запушен и ще се моля да е това Все още очаквам ако някой колега с GT е имал подобни проблеми да сподели цения си опит

          Коментар


            #6
            Дай снимки на тази фурия
            Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

            Къде отиваш ти, може би?

            Коментар

            Working...
            X