Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора

    Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора, тоест не се зарежда мерих го не зарежда над 3000 оборота огасва мисля че се дължи на незатегнат ремък на алтернатора но все пак да питам
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Може и на плочка с четки да се дължи.Мерни го с мултицет и ще се обедиш (пробвай с ремъка първо)
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      pecata написа:
      Може и на плочка с четки да се дължи.Мерни го с мултицет и ще се обедиш (пробвай с ремъка първо)
      за каква плочка с четки говориш,когато не свети лампата е 13,40 мерих го , когато свети е 12
      kokopati ,koichop@abv.bg

      Коментар


        #4
        Почти всички 1.4 са със самообтягаща ролка на пистовия ремък, така че едва ли е от хлабав ремък. Само тука един колега беше показал снимки на неговата Брава и нямаше такава ролка, но той нямаше и хидравлика. Тогава сефте разбрах, че Брави и без хидравлика се произвеждали
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Къде са тези четки?
          kokopati ,koichop@abv.bg

          Коментар


            #6
            kokopati написа:
            Къде са тези четки?
            В алтернатора.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              kokopati написа:
              Къде са тези четки?
              В алтернатора.
              в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатора
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар


                #8
                kokopati написа:
                Tornado написа:
                kokopati написа:
                Къде са тези четки?
                В алтернатора.
                в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатора
                Четките и релето са един модул.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Rokambol написа:
                  kokopati написа:
                  Tornado написа:
                  kokopati написа:
                  Къде са тези четки?
                  В алтернатора.
                  в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатора
                  Четките и релето са един модул.
                  къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети .
                  kokopati ,koichop@abv.bg

                  Коментар


                    #10
                    kokopati написа:
                    Rokambol написа:
                    kokopati написа:
                    Tornado написа:
                    kokopati написа:
                    Къде са тези четки?
                    В алтернатора.
                    в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатора
                    Четките и релето са един модул.
                    Къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети.Някой може ли да ми препоръча майстор. .
                    kokopati ,koichop@abv.bg

                    Коментар


                      #11
                      kokopati написа:
                      kokopati написа:
                      Rokambol написа:
                      kokopati написа:
                      Tornado написа:
                      kokopati написа:
                      Къде са тези четки?
                      В алтернатора.
                      в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатора
                      Четките и релето са един модул.
                      Къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети.Някой може ли да ми препоръча майстор. .
                      Има ли някъква особенност като се сменя алтернаторния ремък , мисля първо да сменя него защото съм си патил от майстори , сменях акумолатор реле накрая се оказа че е ремъка , мога ли да го смене без да развивам нищо като верига на колелоПрави ми впечатление че като карам в града загрява много възможно ли е това да се дължи на износен ремък също ,
                      kokopati ,koichop@abv.bg

                      Коментар


                        #12
                        Ето ти един примерhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...516&highlight=
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            pecata написа:
                            Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.
                            водната помпа задвижва ли се от алтернаторния ремък,от къде мога да съм сигурен че всичко се дължи на четките,къде се намира Тиенкар
                            kokopati ,koichop@abv.bg

                            Коментар


                              #15
                              Не, задвижва се от ангренажния.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X