Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора, тоест не се зарежда мерих го не зарежда над 3000 оборота огасва мисля че се дължи на незатегнат ремък на алтернатора но все пак да питам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора
Collapse
X
-
Почти всички 1.4 са със самообтягаща ролка на пистовия ремък, така че едва ли е от хлабав ремък. Само тука един колега беше показал снимки на неговата Брава и нямаше такава ролка, но той нямаше и хидравлика. Тогава сефте разбрах, че Брави и без хидравлика се произвеждалиFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Rokambol написа:kokopati написа:Tornado написа:kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
kokopati написа:Rokambol написа:kokopati написа:Tornado написа:kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
kokopati написа:kokopati написа:Rokambol написа:kokopati написа:Tornado написа:kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Ето ти един примерhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...516&highlight=FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар