Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Износен разпределителен вал на Пунто75

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Износен разпределителен вал на Пунто75

    Днес се реших да оправаям тракането на колата като се бях приготвил за смяна на пулове, обаче се оказа че е износен вал-а (по незнайна причина като беше омаслен) От там за мой късмет се оказа че майстора има един вал доста запазен (на 40к км) от Ланчиа У , по епер излизат еднакви, мислите ли че ще станат. Утре ще правим смяната. Ще проверим и маслената магистрала дали нее частично запушена. Давайте съвети и насоки за процедурата, момчето излезе пич и ще ми даде вал-а без пари, каза че е зимал цела глава защото му е трябвало за неговаат ланчия, той има Ланчия У 1.2 моно 2000г.
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    по-вероятно е да износен вала заради нерегулираните ти клапани или надрани пулове по някаква причина.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      само че пуловете са си перфектни, нямат драскотини, за реглажа не знам, не знам какво е ставало с колата в италия
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Punto75MPI написа:
        само че пуловете са си перфектни, нямат драскотини, за реглажа не знам, не знам какво е ставало с колата в италия
        няма италия- ако са високи пуловете смятай, че за 500 км ти е изтъркало вала/и по-малко може/ ако е само 1 или 2 гърбици тва е проблема ако всичко е надрано е мазилната система
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          Punto75MPI написа:
          само че пуловете са си перфектни, нямат драскотини, за реглажа не знам, не знам какво е ставало с колата в италия
          няма италия- ако са високи пуловете смятай, че за 500 км ти е изтъркало вала/и по-малко може/ ако е само 1 или 2 гърбици тва е проблема ако всичко е надрано е мазилната система
          Добре де, ако са високи пуловете не би ли трябвало да не трака? Клапаните ще са по-стегнати, което е по-лошо от хлабави. Още повече може да се измерят. И при този ДВГ масло от къде идва за гърбиците? През вала или отстрани или през пуловете?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            ами аз не приемам за даденост, че тракането е от това. няма как да се преценява точно по приказки, но принципно ако са високи не трябва да трака както ти каза. ако пък са ниски ем ще трака, ем ще ги изяде, защото има удър по гърбицата, освен това колата няма да върви добре предимно на високи
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              има го тоя момент към 3000 об вървие но е доста шумна, или по сскоро върви като `1,1 55коня! за мазането не занм съжалявам че не снимах , нжо мисля че имаше масло но дали е достатьчно не знам днес ще слагаме здрав вал, ще кагжяа да сложим и нови пулове и ще ги ругулираме с луфтомер, а и ще видя да свалим и маслената магистрала
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                според мен този двг не се маже като 1,4 на браво/а така че маслената магистрала е с доста по-големи дупки и не би трябвало да го има този проблем. ако съм прав по-добре да се измери налягнето на маслото и да се погледне горе има ли няма ли масло. иначе при 1,4 браво е ясно, че проблема е в тънкит етръбички и гумичките, но ако не е с този тип мазане кое ти гаранитра, че запушването е горе? ако имаш супер късмет ще го нацелиш, че е горе, но по-вероятно трябва да с епровери цялата мазителна система на мотора. това при положение, че ги няма онези простотии с тръбичките като на 1,4
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  нали ти казвам че като го отворихме имаше масло във ваничката и по самите пулове и по вала, майстора зяа да види хлабините позъбърса доста масло от там
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар

                    Working...
                    X