Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Измиване на двигателя?

    Някой мил ли си е двигателя? Ако да, как и работи ли всичко след това? Питам повече от любопитство, но бих го направил ако е безопасно. Аз лично смятам, че не е, а и майстори са ми го казвали. Освен това няма и полза, освен ако ще се продава, ама те хората вече не пасат трева, че да се впечатляват от лъскави двигатели.
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    #2
    Двигателят на бензинова кола се измива без никакъв проблем, стига всичко по него да е изправно! Ако кабелите за свещите, капачката на делкото не са добре уплътнени, може да имаш временни проблеми. Ако компютърът е в отсека на двигателя е дорбе да се покрие с найлон, същото важи и за сирената на алармата. На старата си кола съм мил двигателя си няколко пъти и никога не съм имал проблеми, но там нямах компютър, а кабелите ми бяха супер! Дизеларката също няколко пъти вече я мия на нея компютъра и е в купето. В Шел продават един препарат в сива опаковка за измиване на мотора. Представлява много силен обезмаслител и върши чудесна работа!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      При браво/брава 1.6 мотор след миене се събира вода в отворите около лулите на свещите и трябва да се попие тая вода хубаво с парцал,защото колата прекъсва доста време след миенето.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        А при 1,8 как стоят нещата и къде се намира компютъра
        Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
        Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

        Коментар


          #5
          pi4_s_bravo написа:
          При браво/брава 1.6 мотор след миене се събира вода в отворите около лулите на свещите и трябва да се попие тая вода хубаво с парцал,защото колата прекъсва доста време след миенето.
          И при1.4 е същата работа.
          Фиат Брава 1.4 12V 1998г

          Коментар


            #6
            докато беше топло си миех двигатела (1.6 16 96г) само махам клемата на акумулатора + и почвам да си уливам яко след това с едно пърцалче около кабелите на свещите на 10-тата минута е сух случвало ми се е и веднага да паля имаам обикновенна ГУ и нямаше проблеми ала не си заслужава да го миеш освен ако не си затъвал някаде (като мене в една дюна на морето )
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #7
              Ако ти се занимава можеш да го почистиш с парцал и препарат, но си е играчка! За миене бих се доверил само на "софавто"
              Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

              Коментар


                #8
                Според моя опит миенето на бензинови двигатели си е доста рисково.После започват проблемите на иначе чистия двигател.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Не бих си измил ДВГ.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    ivelin69 написа:
                    А при 1,8 как стоят нещата и къде се намира компютъра
                    В купето. Аз също съм противник на измиването на мотора, но понякога се налага - напр. за локализиране на теч.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Незнам от какво толкова ви е страх с това миене.Моя го мия вече 2 пъти - никакви проблеми не съм имал.СЛед миенето само издухвам водата от свещите.

                      Коментар


                        #12
                        Sash0 написа:
                        Незнам от какво толкова ви е страх с това миене.Моя го мия вече 2 пъти - никакви проблеми не съм имал.СЛед миенето само издухвам водата от свещите.
                        Чисто нова Мазда на 6 месеца, мой приятел я изми и след това където и да я кара, кола от нея не стана. Така я и продаде. За мен миенето на ДВГ е руска ролетка. Който иска да рискува.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Аз го измих на типото наскоро! Всичко беше в прах и гадости! Запали веднага и сега вече се различават отделните компоненти, части и маркучета! Мога вече нормално да си работя по него!
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Един път в година за мен е добре да се мие мотора, ако се предпазят всички електронни компоненти, не виждам, какво може да му стане!? Все пак моторите са предвидени малко, или много да се мокрят, е... без да се обливат с пароструйка. С обикновен маркуч със струя и с препарат обезмаслител стават чудеса! Вски, който си базика мотора обича малко, или много да му е чистичко там, а на, който не му пука... да си я кара мърлява на майсторите. Да не говорим, че от тях има супер мърлячи, и ако се отвори мотора, едва ли някой ще си направи труда да почисти преди това. Все едно, изборът е на всеки! :D
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Rokambol написа:
                              ... В купето. Аз също съм противник на измиването на мотора, но понякога се налага - напр. за локализиране на теч.
                              Аз искам да питам на свой ред...за JTD105 GT...измиването на съответния двигател доколко е безопасно? Човек от сервиз ми каза, че при дизелите проблем нетрябва да има,но при бензиновите мотори не било така. Процедурата се налага, заради причината която изтъкна и Rokambol. Проблема е че обилен теч няма/и по-добре/ и няма как да преценя къде е проблема!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X