Здравейте,Има ли пробка за източване на малсото на скоростната кутия. Браво JTD.Освен пробката за наливане вътрешен шестостен - 12, видях едни болтове в дъното на скоростната кутия който са обикновенни болтове.Тези обикновенни болтове бяха 3 на брой до колкото помня и не ми приличаха да са за смяна на масло, но бяха доста големи.В Аутодатата пише че трябва да има 2 вътрешни шестостена за наливане и за източване, ама при мен не е така.На браво 1.6 същата работа беше.Някои има ли опит в тази сфера.И дали наистина събира 2 литра както пише в аутодатата.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробка за източване маслото на скоростната кутия.
Collapse
X
-
Здравей колега,На моята Брава 1.6 ’98 пробката за наливане е откъм предната броня. Пробката за източване е ниско долу от дясната страна на скоростната кутия ако гледаш колата отпред. Пак е с болт шестограм, подозирам, че и той е 12, но не съм го пробвал - само съм наливал.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
За наливането е вътрешен шестостен (шиплка с вътрешен шестостен) и е над датчика за километража/ или задна скорост евентуално - в горната част на кутията.Другите болтове са външни шестостени - обикновенни болтове и се намират много в дясно и долу на скоростната кутия гледана от към бронята.Та това малко ме обърква че е външен шестостен, иначе си е на много логично място - ниско долу. Но тъй като са няколко болта да не развия погрешният, или всичките да са погрешни.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Аз ли не съм гледал или моята скоростна кутия е друга.Аз такава пробка за източване не намерих като бях днеска под колата - преди да видя темата.Развих проблката за наливане и потече масълце. Тази която Sash0 e означил с 2.Аз по мойта кутия разсъждавайки реших че долният болт който съм означил е за източване, и го поразвих да проверя дали съм прав - и потече масълце. Но като гледам и твоята кутия има такъв болт - за какво може да служи евентуално?И другото което ме вълнува - за какво е този горният болт, който съм означил. Може ли от там да се налива масло, мойта кутия има масло доста над пробката за наливане.И още един страничен въпрос - с какъв инструмент се развива пробката на картера на JTD двигател. Не е шестограм - нещо друго е като еврейска звезда ама не точно. Че трябва да си купя такъв.Един майстор ми искаше 12 лв за смяна на масло и филтър на двигателя (маслото и филтъра си ги носех). Тези майстори много скъпоплатени станаха.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар