Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска

    ... какво им е различното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварително
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Re: Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска

    pakumba84 написа:
    ... какво им е разли4ното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварително
    абсулютно всичко е еднакво освен ламарините
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Е, и годината на производство :"))

      Коментар


        #4
        преди 90 година купето няма антикоризиона защита а след това има.След 90 - та сглобките се правят по прецизно набляга се на по добро уплатнение на копето.Двигателите са най различни но по добрия избор е бензиновия.http://www.uno.hit.bg/ -ето тук има една статия и малко информация [/quote][/list]

        Коментар


          #5
          Re: Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска

          stef написа:
          pakumba84 написа:
          ... какво им е различното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварително
          абсулютно всичко е еднакво освен ламарините
          в такав случай частите като ида в магазина няма значение за кое уно са казвам само "за уно 1.1" нещо не ми се вярва? а всички от новата маска ли имат антикорозионна защита, първите модели??
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            В една статия дето четох ги дават след 90г с подцинкована ламарина в линка дето съм пуснал пише след 91г.Така че би трябвало новата маска да са с по новата технология.А иначе частите определено не са едни и същи освен някои.Днес купих термостат за уно 1.0 фаер двигател а на кутията на термостата пише че е за- уно 45 999цц ,пунто 55 - 75, уно 1.0 и.е фире,ланчиа 1.2и

            Коментар


              #7
              l3d3n написа:
              В една статия дето четох ги дават след 90г с подцинкована ламарина в линка дето съм пуснал пише след 91г.Така че би трябвало новата маска да са с по новата технология.А иначе частите определено не са едни и същи освен някои.Днес купих термостат за уно 1.0 фаер двигател а на кутията на термостата пише че е за- уно 45 999цц ,пунто 55 - 75, уно 1.0 и.е фире,ланчиа 1.2и
              е да де термостата е за уно 999 фаер новата и старата маска са едни и същи
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                а по принцип някаде по двигателя пише ли какъв е точно че нещо незнам дали е 1.0 или 1.1 като копувам нещо все ме питат с фаер мотора ли е?та как да видя с какъф двигател е точно.Уното е новата маска 93 е регистрирано.Че термостата дето купих е за 1.0 фаер па да не се окаже че е 1.1.

                Коментар


                  #9
                  l3d3n написа:
                  а по принцип някаде по двигателя пише ли какъв е точно че нещо незнам дали е 1.0 или 1.1 като копувам нещо все ме питат с фаер мотора ли е?та как да видя с какъф двигател е точно.Уното е новата маска 93 е регистрирано.Че термостата дето купих е за 1.0 фаер па да не се окаже че е 1.1.
                  Дай тук номера на мотора и ще ти кажем какъв е,146.ххххх нещо си би рябвало да еили 156.ххх забраих, трябва да погледна
                  Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Коментар


                    #10
                    Ето ви малко линкове за Уно които могат да свършат работа http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,71.htmlhttp://team.fiatuno.pl/index.php?id=wyswietl&go=modelehttp://www.fiat-uno.com/http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Unohttp://www.autocentre.ua/article/4724.html
                    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                    https://www.fiat-uno.org/

                    Коментар


                      #11
                      добре, дайте ми мнения за новото уно, предполагам е доста сходно като здравина със старото-т.е. много чупливо, има ли някви модели с екстри, поне ел джамци да има, какъв разход дават двг-тата
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        една мацка кара уно с новата маска, 1.5 моно,кара го вече 3 години и му е сменила 2 накрайника само,та за здравина бих казал че е бая по здраво от някой други фиатчета,нейното има ел.прзорци,централно,регулиране на фаровете,рекаро салон

                        Коментар


                          #13
                          pugsy написа:
                          една мацка кара уно с новата маска, 1.5 моно,кара го вече 3 години и му е сменила 2 накрайника само,та за здравина бих казал че е бая по здраво от някой други фиатчета,нейното има ел.прзорци,централно,регулиране на фаровете,рекаро салон
                          ок приемам още мнения
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pinko168 талона е доста изтъркан и виждам само последните няколко цифри които са *****003017936 ако вършат работа. А иначе унотое новата маска и за 5 години по4ти никакви ремонти не са му правени.Адски издражливо се оказа.

                            Коментар


                              #15
                              Или аз сам голям каруцар или моето Уно лесно се чупи ама смея да кажа че не е толкова здраво. Най-слабите страни според мен на Уно са болтовете на носачите, накраиноците, и амортисьорите. По двигателя скоростната кутия не тарпи рачкане. С уно се занимавам сигорно от 4 години като сам карал и старата а сега карам новата маска. Баща ми още си кара старата и общо зето проблемите са едни и сащи. Наистина новата маска не раждясва. Друго за двигател мога да кажа че 1,7 дизеловия двигател на -10 до -20 градуса с компресия 18 ( за тея които се интерисуват заводската компресия на дизела е около 30-32 ) колата си палеше без проблеми и не харчеше масло колкото гориво. Явно двигателя става но малко или много има какво да се чупи както при всяка кола. Аз съм си доволен вече след като всичко съм сменил почти всичко по колата и сега е като нова

                              [Skype - FIAT_FREAK

                              Коментар

                              Working...
                              X