Здравейте! Вече от една година търкалям таз колица и много и се кефя. От известно време забелязах, че нещо с тампоните не е добре работата. Оказа се, че задния се е позакъсал. Е, смениха го, но от тук тръгнаха проблемите. Новият го купих от Евро07. След монтажа имаше невероятна вибрация във волана, а двигателя ръмжеше и се тресеше като вързан. Връзката с купето вместо гъвкава, бе твърда. Или поне аз така си мисля. Не ми го смениха в магазина (защото бил монтиран; а как да разбера, че не е читав!?), а си взех нов. Сега положението е малко по-добро, но не както с оригиналния. Вибрацията и странния шум от двигателя си ги има и това ме притеснява. Въпроса ми е: Къде мога да си направя диагностика, за да разбера какво става. И този ли е за нов или трябва да се подменят и другите два. Живея в Дружба, ако това има значение Смених и маслото на двигателя с 10w40 STATOIL. Дали има някакво значение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тампон на двигател Пунто
Collapse
X
-
Здравей, И аз наблюдавам подобен проблем при моят двигател - Браво JTD.Почти изведнъж се появиха вибрации в купето и волана.В интерес на истината и аз имах известни подозрения относно маслото, но не съм го сменял още.2 от тампоните са добре поне според мен, 3-тият не можах да го проверя щото кората на двигателя трябва да се свали. Щангата с двата тампона която е от към двигателя е малко скъсана , но тя така си беше.Като позагрее двигателя и вибрациите изчезват. - ходи го разбери от кво е.Кво наблюдавам аз което ме наважда на проблем в тампоните, но не обяснява защо се оправя като позагрее двигателя.Като карам по инерция с постояна скорост без газ и има вибрации. В следващият момент като натисна спирачка за момент без да се убива много от скоростта - вибрацията изчезва. След отпускане на спирачката пак се появяват вибрациите.Пипни тампона в двата края, от към двигателя трябва да има много по големи вибрации, от към купето почти да няма. Или поне аз така проверявам мойте.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
-
Небалансирани гуми директно отпада! Вибрацията е на ниски обороти и на място. Сега следва смяна на втори тампон - 85 кинта. Наистина като позагрее вибрацията изчезва, но не напълно. А съм се вторачил в маслото и тампоните, защото тях ги смених и от там тръгнаха проблемите. Дали тази вибрация няма да доведе до проблеми в рейката? Все пак от някъде минава, за да стигне до волана. Майсторлъка е в поставянето на диагнозата.Fiat PUNTO 75 SLX
Коментар
-
А със спирачките нещата май са ясни При движение, когато натиснеш спирачките двигателя се позасуква (ако така мога да се изразя) напред и уплътнява задния тампон и изчезва вибрацията. Следователно опираш до тампон. При изключен двигател и на скорост, ако се заклати колата напред-назад, дали се чува почукване от тампоните?Забравих да спомена, че смених и двата накрайника. Но това май ще има значение в движение.Fiat PUNTO 75 SLX
Коментар
-
Ситуацията не се промени. Наложи се трети път смяна на тампона. Но, както казах, мого важно е да попаднеш на майстор. До тук всички бяха с моите възможности или вършещи работата си през пръсти. Решението на проблема е елементарно! Когато смениш тампон, трябва да разхлабиш и останалите тампони, за да си легне двигателя на мястото. Иначе е леко посукан. Това е! След три тампона, сума ти пари, време, нерви и какво ли не.Fiat PUNTO 75 SLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар