Онзи ден успях да си сменя летните със зимни гуми и докато бях в сервиза помолих майстора да погледне охладителната система заради съмнения за теч (загуба на антифриз). Той каза, че е огледал всичко много щателно, но не е видял никъде да има теч.. ОБАЧЕ забелязал, че външния ремък на двигателя бил в ужасно състояние (наистина като го бях гледал ми се стори, че се е понапукал).. Казах му ОК сменете го (40лв), обаче след смяната му забелязах, че при подаване на малко газ (при изключен съединител) автомобила започва леко да се тресе и вибрациите започват да се усещат във волана и така докато не станат оборотите до около 2000 след което се наблюдава лека промяна в поведението, но пак усещам вибрации. На празен ход (850 об./мин) такъв проблем не усещам. Ще отбележа, че до преди смяната на този ремък, автомобила на празен ход от 850 до 2000 нито се е тресял нито е вибрирал (или поне не с такъв интензитет и амплитуда).Имате ли идея на какво може да се дължи? Дали ремъка е прекално затегнат, дали не е поставен правилно или проблема може да е от друго естество?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Външни ремъци - проблеми с вибрации
Collapse
X
-
Сериозно ли? Аз пък си мислех, че прекално е затегнат.. но няма да се очудя ако си прав...Има ли други предположения за проблема? Странно ми се вижда, че на празен ход (850 об./мин) не забелязам тези вибрации но щом подам малко и постепенно газ започва да вибрира (преди смяната вибрации нямаше)!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар