Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиран шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рециклиран шарнир

    колеги, имам конкретен въпрос- знам колко е писано по рециклажа на носачите. искам да знам дали има доволни/недоволни въобще отзиви за двамата братя в софия, които рециклират шарнирите, намират се между житница и обиколна някъде..не знам къде точно. днес им звънях и ми казаха по 20 кинта на ШАРНИР, само това имам нужда оправям. интересува ме също каква технология ползват- дали се запресова после отдолу, дали цяла шайба с резба слагат.... тези кафета с купи си нови ги пих преди 6 месеца с носачи за по 85+ бройката и въпреки, че аз през дупките минавам на 1 с 2 км - общо взето доста си пазя каруцата, то след по-малко от 17 000 км като по-голямата част определено е по нормален път извънградско, а не кварталните дупки... вече издават багажа. марката ще им кажа след няколко дни като се уверя, че проблема е от тях, да не се бъркам.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Колега и аз мисля да си направя експеримент с един носач от Бравото.Тук в Казанлък ги възстановяват срещу 15 лв. ,но ми е много интересно ако самия ябълковиден болт сферичната му част е силно корозирала и накопана как ще го възстановят?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Колега и аз мисля да си направя експеримент с един носач от Бравото.Тук в Казанлък ги възстановяват срещу 15 лв. ,но ми е много интересно ако самия ябълковиден болт сферичната му част е силно корозирала и накопана как ще го възстановят?
      колегата финикс ми разясни малко нещата по ицк преди време и от него знам- режат го отдолу, вадят ябълката и я полират ако има язви, сменят пласмасовата/тефлонова или локумена "подложка"/т.е. над ябълката се пада/, после слагат подходящата подложка под ябълката и го валцоват. за тва валцоване обаче в последствие се оказа, че не е точно така- по-скоро или правят вътрешна резба и капачка с ключ да си стягаш или на твоята капачка правят дупка, резба и праскат болт да можеш да натегнеш тази подложка под ябълката, а капачката заваряват. май няма да остане място за гресьорка
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Аз моите като си ги направих станаха супер твърди шарнирите, направо си бяха заварени. Карах така 3000 км и ми казаха, че могат да се разбият шенкелите и други там чаркалъци, защото натоварването им става много голямо. След 3000 км взех нови и старите все още си бяха камък твърди. На тампоните нищо им няма иначе. Ако тука ги правят по някаква по-специална технология добре, но иначе е кофти.
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #5
          ами те нови чарнири се мърдат трудно, макар и от магазин, не рециклаж. не мисля, че това ще е проблем на ос 20 мм да бъде мръдната от тежестта на колата. ако правилно съм те разбрал де. нещо не е много наред в поста ти и не мога д аразбера да не би да говориш з атампоните на носача?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Не не, говоря за шарнирите на носача. Моите тракаха и си викам да ги рециклирам при един дето уж правил рециклаж на всички таксита в Ямбол. И както знаеш, на новия носач долу шарнира се мърда много трудно от ябълката, но все пак се мърда и след някакъв пробег почва да се движи още по-свободно, а накрая направо си трака. А на този рециклирания не мърдаше и с милиметър. Казаха ми, че след време ще омекне, но след 3000 км си беше все така твърд. Обясниха ми, че така може да се разбият шенкелите, понеже се натоварват много и дори и хидравличната рейка. за второто не съм сигурен, но мой познат майстор ми каза за доста разбити шенкели поради тази причина. Просто този майстор си беше стругар и ги прави невероятно твърди. Верно, няма чупене после ама не знам как ще се отрази това на другата част от окачването след време. Надявам се да съм обяснил добре
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #7
              да разбирам, но... колко да са твърди и трудно подвижни, взе пак едно доста голямо усилие в съсредоточено там в едни 20 мм желязо, мисля и се надявам да не е невъзможно колата да ги раздвижи. вътре все пак са найлонови подложките. шенкела не може да се разбие та то е едно желязо. може би някой друг детайл закачен на шенкела, но самия шенкел е само желязото. а иначе как ги беше направил- имаше ли отдолу гайка или болт или въобще нещо за реглаж или е било заварена една капачка? помниш ли
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Беше заварена една капачка. За това ти казвам, че този не ги направи както трябва според мен. Просто са като изляти. След като ги свалих се мъчих с все сила да ги мръдна - не успях. Докато новите, които си купих се мърдаха, макар и леко трудно.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  Евтиното почти винаги излиза повече от скъпото колеги,още повече живеем в България и всички тук са майстори.Купувайте качествени неща за да не хабите нерви.И на моята кошница сменях цял носач заради единия тампон,а другия и шарнира си бяха перфектни.За мен важното е нещо изтропа ли да се сменя веднага,че отиде цялата предница

                  Коментар


                    #10
                    Sash0 написа:
                    Евтиното почти винаги излиза повече от скъпото колеги,още повече живеем в България и всички тук са майстори.Купувайте качествени неща за да не хабите нерви.И на моята кошница сменях цял носач заради единия тампон,а другия и шарнира си бяха перфектни.За мен важното е нещо изтропа ли да се сменя веднага,че отиде цялата предница
                    еми колега ако прочетеш пак първия ми пост, ще видиш, че точно това се опитах да направя- плеснах им 230 кинта и исках да си карам нетропащата кола. носачите които свалих са оригиналните на 150 000, "новите" са от официален представител, немски, бих казал от средния или над средния ценови клас и не успяват да изкарат 17 000 км. този път ще пробвам обратната максима- евтиното излиза качествено
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      има такива дето ги пълнят с пласмаса с шприц ,да се пазиш от такива че могат да го направят неподвижен,като заварен става
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар


                        #12
                        само шарнири не се ли продават? направо да се смени с нов, не да се рециклира стария.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Synthy написа:
                          само шарнири не се ли продават? направо да се смени с нов, не да се рециклира стария.
                          очудвам се, че не ти се е наложило досега да сменяш, очаквай включване :D - не се продават само шарнири, а и на мен целта ми не е да спестя пари, готов съм да дам пак 250 лв, но искам да си карам колата поне 30-40 000 км без да ме занимават тези простотии. ама няма такива носачи, вече нямам вяра на никави "марки" очевидно е, че всичко е пълен локум. на кромата пък шарнир от т и н кар изкара точно 5000 км. е кво аз всеки 2 месеца трябва да се занимавам с тях
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            налагало ми се е разбира се даже си нося 2 носача в багажника (само да намеря време да отида ми ги сменят - на мен не ми се занимава, мърлява работа, а и нямам канал). На темпрата преди сложих фрап - 60 000км. без проблеми, още са здрави. Момчето, което я купи каза че окачването е ОК, а аз съм се учил да карам на тези носачи Сега обаче не намерих фрап, дадоха ми някакви турски ментаци, за по 55лв. парчето. Надявам се да издържат поне половин година (10 000 км).
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              ......готов съм да дам пак 250 лв,...
                              Няма да ти стигнат 250лв за добри носачи.Приготви си 300лв и си вземи 2 носача MOOG щом искаш качество....
                              LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                              LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                              LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                              Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                              Grande Punto 1.2 LPG

                              Коментар

                              Working...
                              X