Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Здравейте колеги имащи щастието да карат фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте колеги имащи щастието да карат фиат

    здравейте на всички имащи щастието да карат фиатимам един въпрос.Тъи като от скоро се радвам на моята брава с огорчение забелязах че въздушната възглавница свети на таблото постоянно.Познати ми казаха че сигурно не работи или е разкачена.Въпросът ми е как мога да разбера какъв е проблема и как да го отстряня тъи като много ми вади очите да свети нещо червено на таблото.
    Понякога ме преследват умни мисли, но аз съм по-бърз от тях

    #2
    Re: здравейте колеги имащи щастието да карат фиат

    jokemaker написа:
    здравейте на всички имащи щастието да карат фиатимам един въпрос.Тъи като от скоро се радвам на моята брава с огорчение забелязах че въздушната възглавница свети на таблото постоянно.Познати ми казаха че сигурно не работи или е разкачена.Въпросът ми е как мога да разбера какъв е проблема и как да го отстряня тъи като много ми вади очите да свети нещо червено на таблото.
    зад жабката е букса за диагностика на еърбег-а,закачаш и то ше си кажеНО първо си провери централата на еърбег-а - намира се под средната конзола, захваната на пода,чест проблем е , че притеч на отоплителното радиаторче - антифриза капе върху централата и я изгаря.

    Коментар


      #3
      братле, първо да ти кажа, че пиропатроните на възд. възгл. са с годност до 10 год. ако колата ти е по-стара и не са сменяване, трябва да ги смениш иначе няма смисъл да си мислиш че имаш възд. възгл.а ако проблема с лапичката не се оправи от свързването на буксата (което е малко вероятно, защото едва ли щяха да я откачат), диагностиката е около 20ина лева. правиш я и си наясно, къде да човъркаш, НО пак ти казвам ако искаш изправни възд. възгл. трябва да смениш пиропатроните.
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        мн мерси

        Мн мерси за бързите отговориЯвно проблема ще се реши с комп. диагностикаа относно срока на годност едва ли някои си е пражил труда да ги сменя патронитетака че ако не са мн кинти ще го направя.
        Понякога ме преследват умни мисли, но аз съм по-бърз от тях

        Коментар


          #5
          още едно питане

          диагностиката мога ли да си я правя сам с лаптопеца.Трябва ми само някъв софтуер и кабели.Някои има ли идея как мога да се сдобия с такива и дали са мн кинта.
          Понякога ме преследват умни мисли, но аз съм по-бърз от тях

          Коментар


            #6
            Re: мн мерси

            jokemaker написа:
            Мн мерси за бързите отговориЯвно проблема ще се реши с комп. диагностикаа относно срока на годност едва ли някои си е пражил труда да ги сменя патронитетака че ако не са мн кинти ще го направя.
            Чувал съм, че кинтите за смяна на пиропатроните са много, над 1000 лв. май са новите (дано да не изръсих някоя глупост ).Можеш да провериш дали имаш шофьорски еърбег "на око": ако волана е мек в средата и поддава при натискане, вероятно изобщо нямаш.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар

            Working...
            X