Jimy на Red Storm е така, защото той май е с по-новото JTD. При повечето (както при мен и при теб, предполагам) имаме една лампа, която трябва да свети при по-ниско ниво на маслото. Има формата на щека, от която капят капки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирал дизелов двигател! ЗАЩО?! (спешно)
Collapse
X
-
Виж за това не помислих...като го видя пак ще го разпитам по-подробно.Иначе за тази лампа с капка зная и с радост забелязвам,че при контакт светва и като запали мотора гасне без да ми мига или ... там нещо друго. Остава въпроса дали е възможно да се препограмира ECU-то да гаси мотора при проблем с маслото???Защото следният въпрос:mancuzo написа:Много ми е чудно тия fuck датчици за масло при какво положение светват? На литраж ли? Кат прегрее ли? Като гръмне ДВГ ли?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
колега ако не смяташ да я правиш колата пиши ми едно ЛС за някаква цена...защото аз си тарся сас блокирал моторFiat Bravo 1.9 TD 100 FOREVER вече го няма ;(;(;(
п. п. продава се на части 0894719091 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=512287#512287
Ланча Либра 2.4 JTD - истината от която боли
Коментар
-
Колеги колата мнооого отдавна е направена .... единствения проблем беше задрал колянов вал и дотам .... намерих си перфектен такъв и лагерите които трябжаше да сложат бяха такива за без ремонт на вала ... пасна идеално и вече 10 000 км проблеми никаквидаже се каня другия месец да отида до Париж с колата ... после Италия ... и така 8000км .. и смятам че отново няма да имам проблеми
чукам на дърво
Коментар
-
kazan написа:Колеги колата мнооого отдавна е направена .... единствения проблем беше задрал колянов вал и дотам .... намерих си перфектен такъв и лагерите които трябжаше да сложат бяха такива за без ремонт на вала ... пасна идеално и вече 10 000 км проблеми никаквидаже се каня другия месец да отида до Париж с колата ... после Италия ... и така 8000км .. и смятам че отново няма да имам проблеми
чукам на дърво
! искам само да попитам нямаше ли проблем след като нямаш масло сигурно колата е прегряла ??? аз несъм много компетентен ,но са ми казвали ,че жтд са с скапана мазилна система (има тънки медни човки над всеки цилиндър и маслото върви по тях, след прегряване човките бързо се загряват и огъват и след това маслото не попада на правилното място).поне така ми беше обяснено като си взех колата .предопредиха ме да гледам да не е прегрея ,което стана след 2 години от пукната тапа на мотора ,но как одари стрелката в максимума и колата взе да не върви се изчака да истине и се доля вода .незнам само дали няма поражения . колата си върви много ама не се знае Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар