Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със гаснене на фиат темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със гаснене на фиат темпра

    Значи много странно, като си седя в задръстване няма никакви проблеми Но като пусна по инерция и винаги гасне от какво може да е ? Колата е фиат темпра
    кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

    #2
    Предолагам,че трябва да си регулираш оборотите !!!Но може и да е в друго проблема колега !!!
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
    Fiat Punto 1.2 16v LPG

    Коментар


      #3
      не мисля, че са оборотите, защото в задръстване като седя нито се променят седят си на 1000 Но като се засиля и пусна по инерция и гасне ако я пусна по инерция и тръгна да намалявам със спирачката не гасне Един приятел с една голфара каза че и тои е бил така и е сменил дистрибутурната капачка, ама не знам дали е от това
      кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

      Коментар


        #4
        Виж дали не ти дърпа повече въздух от някъде.Провери въздоховодите които влизат във въздушния филтър.
        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

        Коментар


          #5
          Да не би случайно да ти прави тоя проблем на ГАЗ,АКО ИМАШ .... щото и при мен е така и казаха че това е нормално(като освободиш от скорост и ставало някакво пренасищане и нещо се шашкал компа,кво говоря точно и аз нз) ...а иначе на бензин не ми го прави това Само споделям де,дано не те объркам нещо.А дано съм ти бил поне малко от полза :P
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            PaUnOff написа:
            Да не би случайно да ти прави тоя проблем на ГАЗ,АКО ИМАШ .... щото и при мен е така и казаха че това е нормално(като освободиш от скорост и ставало някакво пренасищане и нещо се шашкал компа,кво говоря точно и аз нз) ...а иначе на бензин не ми го прави това Само споделям де,дано не те объркам нещо.А дано съм ти бил поне малко от полза :P
            Нагълтва прекалено много въздух, в следствие на което гасне, защото маркуча за въздуха е насочен напред... Можеш да го извадиш от леглото му и да го насочиш надолу или назад(обратно на движението на автомобила) и ще спре да гасне в движение.
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #7
              маркуч ??? Въздуха не идва ли от въздушния филтар ? какви маркучи за въздух ?
              кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

              Коментар


                #8
                Сигурно има впредвид тръбата преди въздушния филтър,една дебела гумена връзка
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  вс

                  Колега махни тръбата от решетката на предния капак до кутията за въздушния филтър и няма да имаш този проблем ,попринцип се маха че засмулва много въздух и се обеднява сместа ,на мен като ми слагаха газовата ми я махнаха и никога не е гаснала на празен ход
                  Nissan Primera 1.6 16v P11
                  ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Сигурно има впредвид тръбата преди въздушния филтър,една дебела гумена връзка
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      Махни всички тръби които пренудително вкарват въздух , примерно отпред някакви въздоховоди.Остави само малка тръба от самия филтър да стръчи и той да си смучи толкова въздух колкото той иска.Това ти е проблема.

                      Коментар


                        #12
                        ами май ще се окаже че проблемът зависи от няколко неща защото миналата седмица смених масло изапочна по-малко да гасне но и аз започвам а си мисля че е от азовата ама айде да взема утре заплата и да мисля да я закарам горе на панчерево на на СБА на майсторите да видя и те с какво и с КОЛКО ще ме изненадат
                        кара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          msotiroff написа:
                          Нагълтва прекалено много въздух, в следствие на което гасне, защото маркуча за въздуха е насочен напред... Можеш да го извадиш от леглото му и да го насочиш надолу или назад(обратно на движението на автомобила) и ще спре да гасне в движение.
                          и аз мисля така! казвали са ми същото да правя при такъв проблем!
                          Manowar forever!

                          Коментар

                          Working...
                          X