Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Признак на разбити вътрешни карета

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Признак на разбити вътрешни карета

    Здравейте,Скоро сменях маншон на вътрешно каре. Майстора ми каза,че са тръгнали и са за смяна имаше луфт, като опъваше полуоската.Въпроса ми е дали мога да карам още така и какъв е признака по който да позная,че веднага трябва да ги сменя, да не ме остави на пътя.
    Punto 1.1S,55

    #2
    Направи пълен кръг наляво и надясно на първа скорост и после на задна.Ако има едно пукане постоянно то тогава са за смяна.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Благодаря за съвета!Не бях сигурен дали същото важи и за вътрешните карета.
      Punto 1.1S,55

      Коментар


        #4
        не се притеснявай ,тя полуоската трябва да има такъв луфт -по оста си,иначе при движение на гумата надолу и на горе полуоската излиза и си влиза по малко -товае конструктивно заложено
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          Благодаря за полезната информацията, успокои ме!За сега не пукат при пълен ляв или десен така, че ще я търкалям така още.
          Punto 1.1S,55

          Коментар

          Working...
          X