Господа помагайте Бравото ми не може да държи обороти! Когато запаля или когато оставя колата на свободна (не винаги,но все по често) вместо да си държи 850 оборота пада до 500 и пак се покачва все едно давам и пускам газта. Колата е на бензин, онзи ден сложих газов инжекцион и на същата вечер взе да прави тия мизерии.Мени оборотите и на газ и на бензин,и когато е загряла и когато е студена.... Някой ми каза че можеби е стъпково моторче.. споделете и вашето мнение И ако е то кажете къде се намира и дали като го почистя (ако мога) ще се оправи или трябва да купя ново.....и колко пари е ? Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпково моторче или нещо друго
Collapse
X
-
Зтрасти пич! Да може да се почисти но ако е заминало трябва ново.Цена незнам но мисля че нее евтино.Намира се отгоре на двигатела точно над ламарината на ауспуха черно около 5см държи се на 2ве шестограмни болчета.Копеленцето се зацапва често.Но твоят проблем може да е от много неща,ламбо сонда-топлинен датчик и тем подобни.По добре я закачи на комп задо ти кажат точно.Успех колега.Ааааа забравих също свещи и кабели също правят такива проблеми провериги.
-
Минах диагностика на BOSCH и ми я оправиха......(стъпковото моторче е наред) оказа се ,че на газ сместа ми е бедна и ECU-то се стремяло да я обогати и така се разбазиквала и на бензин и ставала една каша и на газ и на бензин.... та ще трябва да отида на газаджията да ми я коригира. Той каза 1000,1500км след поставянето на ГИ, ама ще се наложи по рано да пуска лаптопа в действиеFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
казал ти е така защото е добре да се окършат мембраните на изпарителя ,за да ти направят качествен реглаж (ако могат).за моторчето мисля ,че е като при мен,капсоловано е в дросела и трябва да свалиш него ,за д апочистиш моторчето.ако са читави газаджиите мисля че всичко ще е наред.Успех :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
казал ти е така защото е добре да се окършат мембраните на изпарителя ,за да ти направят качествен реглаж (ако могат).за моторчето мисля ,че е като при мен,капсоловано е в дросела и трябва да свалиш него ,за д апочистиш моторчето.ако са читави газаджиите мисля че всичко ще е наред.Успех :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo
PaUnOff написа:Минах диагностика на BOSCH и ми я оправиха......(стъпковото моторче е наред) оказа се ,че на газ сместа ми е бедна и ECU-то се стремяло да я обогати и така се разбазиквала и на бензин и ставала една каша и на газ и на бензин.... та ще трябва да отида на газаджията да ми я коригира. Той каза 1000,1500км след поставянето на ГИ, ама ще се наложи по рано да пуска лаптопа в действие
Коментар
-
ГИ поставих във с.Ведраре общ.Карлово...Представители са на Старгаз,от 18 години слагат газови уредби там и познавам няколко човека които са доволни та затва сложих при тях "AC- Stag 200" Разправят,че е по-добра от Фобос-а и по лесно се настройва(аз се колебаех между двете). Компютъра мисля че беше полски другото е италианско 1200лв.( www.stargasvedrare.com/ceni.html ) Иначе Бравото ми е 1,8GT /1997г.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
u_bo
преди да идеш на настройка на ГИ - откачи си акумулатора за 15 минути.закачи го, запали на бензин, остави я да работи 10 минути на бензин без да форсираштова дотук ще ти нормализира настройките на бензина.закарай колата при газаджиите, като караш САМО НА БЕНЗИНкажи на " настройчиците" на ГИ-то сега като идеш - да ти настроят наляганет така, че ламбдата да се държи по същия начин както на бензин.какво значи това- ако ти направят високо налягане(в рейка газ) --> богата смес на газ--> ЕКУ-то ще коригира тайминга на дюзите надолу и ще нормализира работата на газ , НО като се върне на бензин с тези тайминги --> ще е бедна сместа --> няма да работи на бензин....... а ако я пооставиш на бензин --> после пак ще дъни богата смес на газ --> и става ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ-ако ти направят ниско налагането --> бедна смес газ--> ЕКУ дига тайминга на дюзите -->оправя се газта --> но на бензин ще се дави ..... абе същата ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ Затова трябва точно да ти се настрои налягането в рейката на газта , показва се като ’играе’ ламбдата поедин и същи начин на газ и бензин.1.8 GT е японско ЕКУ Хитачи - и е направено да се самообучава . ЕКУ не знае че сменяш горивото , за да се коригира.Затова трябва ГИ да се настрои точно, а не приблизително.
Коментар
-
Колеги преди време пуснах темата..но сега остана време да се занимая пак с колата защото взех да се дразня....Направих каквото ми каза u_bo : отидох при майстора на бензин и след рестартиран комп.Обаче нали се сещате че тя колата като си работи на бензин добре тя работи известни километри и на газ добре докато се оплескат компютрите....та като отидох там той каза се поочуди и каза еми всичко е наред налягане тва онова,ламбда сонда.... и така си и остана добре за няколко часа и като запалих на другия ден след като загря при следващото палене пак взеха да играят оборотите.Тогава и сега понеже разхода е нормален не ми се занимаваше обаче сега реших да се опитам да го оправя тоя проблем щото не обичам да не е в ред нещо..... И сега да обобщя положението какво е: На студен двигател не се осеша защото оборотите са високи,но като е загряла колата,при запалване(на бензин заради инжекциона) пали и оборотите падат под 500 после хоп на 900 после пак на 500 и след малко се нормализира и тя си минава и на газ и това още повече залепва стрелката на 850(на толкова са ми нагласени)Чудно ми е сега ако отида при човека който слага газовата дали ще намери нещо нередно...понеже аз като отидох предния път нямаше и как да му покажа какъв е проблема тъй като след рестарта на компа тя си беше добре колата.Дали ще може да ми направи тия "Настройки на тихи","Богата смес бедна смес" налягане Извинявам се че темата стана за газовия раздел ама тук я пуснах преди а пък проблема се оказа другFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ето това е линк към един колега с моя проблем който мисля че го е решил с помощта на qnisZ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=30866Ако може "qnisZ" и "u_bo" да се изкажат малко по гадния проблем Yellow_Flash_Colorz_PDT_08Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
u_bo
за мен проблема ти е ясен , но другото което ми е ясно е че тоя сервиз дето са ти сложили ГИ-то ТРЯБВА ДА СЕ ИЗБЯГВА .с.Ведраре - Карловско беше нали?виж яниз ако има софтуер за твоя ГИ - ще ти помоге, ако няма потърси в Пд или Сф кой има такъв софтуер.едит - проблема и решението са ти същите катоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=28още повече че си с ДВГ като моя и съм го минал тоя път
Коментар
-
u_bo
qnisZ написа:....но иска да се настрой прецизно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар