Току що се връщам от пред блока - сервиза .Играх си да махам газовата бутилка, за да мога да стигна до капачката на бензиновата помпа и от там до самата нея - тя е в резервоара - на Типолинка! Ама установих че като махна всичко и стигна по добре до резервоара (пред мен виждам кабелите за бензиновата помпа) и като слушам и подам на контакт, тя си включва в първия момент съвсем нормално - звука си е напълно в нормите на нормалното (като сила на звука, акустика и каквото се сещате друго! - а се бях впуснал да я сменям и се замислих в крайна сметка дали наистина е развалена!!?? )Сетих се да отворя и капачката не резервоара и да слушам от там какво става!!! - като се включи помпата започва едно шумене на течност (все едно наливаш от чаша в кофа с вода от 30 сантиметра - е най-точното обяснение)Значи помпата си върти и нещо прави с бензина!!!И реших да се допитам отново до вас за изводи!Мойте изводи са такива:1- Може помпата да е наред и нищо да и няма?2- Да се окаже развален клапана за налягането в горивната система ЗАЩО! - на това съм се спрял за сега!- Как се диагностицира този клапан? - пробвах да махна маркуча от бензиновата помпа към инжекцията - ама не успях!!! Успях да махна само обратния от инжекцията обратно към резервоара!!! Само в първия момент като го извадих потече не повече от 10 грама бензин!!! И така като подам на контакт и помпата се активира нито капчица не изтиее от този маркуч и за това тръгнах да махам бензиновата помпа - помислих че проблема е в нея АМА... Както бях писал колата въобще не върви на бензин като съм на 80 км/ч и включа на бензин просто докато спре колата за части от секундата се усеща 1 максимум 2 пъти как придърпва - значи помирисва съвсем малко бензин!!!Какво може друго да е? Помислих си да не рестартирам ЕКУ-то ама чак толкова изведнъж нещо да стане не ми се вярва!!!Дали съм на прав път ПОМАГАЙТЕ моля ви!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за бензиновата помпа!
Collapse
X
-
Е Митак как да го измера като не мога да извада маркуча от инжекцията!!!Сложих едни маркучи ммого добри (оригинални от Ауди-колкото и странно да звучи) и сега са толкова прилепнали че нямам идея как да ги извадя освен ако не ги срежа че направо не ми се говори...!!!!А сложих такива защото поредния път когато ми го смениха в АЛЕКСАНДЪР АУТО казах да сложат по добри и те "Няма проблеми" и познайте след около 4-5 месеца щях да се запаля!!!Та се наложи да се обърна към моя човек за оригинални неща и сега това стана!!!Супер маркучи ама нямат махане :D Кажете с какво да ги отлепа от метала без да ги нараня? Те дори и не могат да се завъртат!!! Па кани му да ги измъкна Ще го мисля, пък трябва скоро да си оправя проблема по някакъв начин, че идват студовете!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ако нещо се е запекло,то е О-пръстена.Ако той е с различен размер или леглото в щуцера е различно/спомена за Ауди/,или самият О-пръстен е от неподходящ материал,напълно е възможно да се се случи такова нещо.Така,че върти и тегли щуцера,докато не го извадиш.Внимателно де .Премери вътрешния диаметър на леглото за пръстена и диаметъра на гнездото в помпата.Според тях избери подходящ пръстен.УспехFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Ако питаш мен, си постъпил правилно, като си извадил маркуча след инжекциона! Щом като не потича нищо при опит за палене и при работеща помпа то тогава помпата не може да достигне необходимото налягане на бензина, за да отвори клапана на инжекциона. Ако не се лъжа беше към 1,2 до 1,8 атмосфери!(пак казвам - ако не се лъжа!)Започни от бензиновия филтър - махни маркуча след него и виж какъв ти е дебита - няма да ти давам стойности да не те излъжа, но може да се провери. Ако е малък дебита пробвай преди филтъра как е! Ако и тогава е зле - отваряй резервоара и вади помпата. Отвратителна работа е ама няма как!Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Колега, аз още преди 1 месец ти казах че вероятно ти е спукан маркуча от помпата до фланеца - шума в резервоара и липсата на обратен бензин го доказват безспорно.Разглобявай, купи си гумен маркуч с оплетка отгоре и две нови стяги и си готов.След като си махнал бутилката - отттам нататък вече е лесно - има доста болтове но няма страшно.Развъртай целия фланец и вафи всичко барабар с бензиномера - после кажи кво си видял. А колата няма да си я познаеш на бензин след това.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар