Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мисля да махна катализатора става ли или не става - махнат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    Atanas71 написа:
    miro2177 написа:
    ако катализатора отиде на кино, как се разбира? колата набира по-малко, дависе?
    Освен това което си писал също силна миризма на развалени яйца :D в някои случаи ясно отделяне на прах от аспуха когато колата не е карана ден два и достигне работна температура.Спъване не ускорява така както сте свикнали, мудна е .
    Какви са тези развалени яйца бе колега,каква е тази прах.Защо не отидеш в някой сервиз да се цаниш за окачествител на катализатори.За тази работа си има уреди за измерване.Слага се газ-анализатор и се измерва нивото на газовете.Ако са в нормите да си мирише и на омлет с шумка ако си иска.Измерва се и размера на налягането на газовете ако трябва.
    Колега , аз ли да ти обеснявам за яйцата или омлета след като едвали знаеш на практика за какво става въпрос .На теория да но на практика Явно не си виждал това за което ти говоря на живо
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #17
      Atanas71 написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Atanas71 написа:
      miro2177 написа:
      ако катализатора отиде на кино, как се разбира? колата набира по-малко, дависе?
      Освен това което си писал също силна миризма на развалени яйца :D в някои случаи ясно отделяне на прах от аспуха когато колата не е карана ден два и достигне работна температура.Спъване не ускорява така както сте свикнали, мудна е .
      Какви са тези развалени яйца бе колега,каква е тази прах.Защо не отидеш в някой сервиз да се цаниш за окачествител на катализатори.За тази работа си има уреди за измерване.Слага се газ-анализатор и се измерва нивото на газовете.Ако са в нормите да си мирише и на омлет с шумка ако си иска.Измерва се и размера на налягането на газовете ако трябва.
      Колега , аз ли да ти обеснявам за яйцата или омлета след като едвали знаеш на практика за какво става въпрос .На теория да но на практика Явно не си виждал това за което ти говоря на живо
      Виждал съм колега колкото искаш.Във всеки квартален гараж където сменяват ауспусни гарнета ще чуеш подобни анегдоти.Но ти изглежда сега чуваш за подобно измерване на функцията на катализатора.И това става съвсем на пракрика.На теория няма как да се измерват.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        Atanas71 написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Atanas71 написа:
        miro2177 написа:
        ако катализатора отиде на кино, как се разбира? колата набира по-малко, дависе?
        Освен това което си писал също силна миризма на развалени яйца :D в някои случаи ясно отделяне на прах от аспуха когато колата не е карана ден два и достигне работна температура.Спъване не ускорява така както сте свикнали, мудна е .
        Какви са тези развалени яйца бе колега,каква е тази прах.Защо не отидеш в някой сервиз да се цаниш за окачествител на катализатори.За тази работа си има уреди за измерване.Слага се газ-анализатор и се измерва нивото на газовете.Ако са в нормите да си мирише и на омлет с шумка ако си иска.Измерва се и размера на налягането на газовете ако трябва.
        Колега , аз ли да ти обеснявам за яйцата или омлета след като едвали знаеш на практика за какво става въпрос .На теория да но на практика Явно не си виждал това за което ти говоря на живо
        Виждал съм колега колкото искаш.Във всеки квартален гараж където сменяват ауспусни гарнета ще чуеш подобни анегдоти.Но ти изглежда сега чуваш за подобно измерване на функцията на катализатора.И това става съвсем на пракрика.На теория няма как да се измерват.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #19
          Atanas71 написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Atanas71 написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Atanas71 написа:
          miro2177 написа:
          ако катализатора отиде на кино, как се разбира? колата набира по-малко, дависе?
          Освен това което си писал също силна миризма на развалени яйца :D в някои случаи ясно отделяне на прах от аспуха когато колата не е карана ден два и достигне работна температура.Спъване не ускорява така както сте свикнали, мудна е .
          Какви са тези развалени яйца бе колега,каква е тази прах.Защо не отидеш в някой сервиз да се цаниш за окачествител на катализатори.За тази работа си има уреди за измерване.Слага се газ-анализатор и се измерва нивото на газовете.Ако са в нормите да си мирише и на омлет с шумка ако си иска.Измерва се и размера на налягането на газовете ако трябва.
          Колега , аз ли да ти обеснявам за яйцата или омлета след като едвали знаеш на практика за какво става въпрос .На теория да но на практика Явно не си виждал това за което ти говоря на живо
          Виждал съм колега колкото искаш.Във всеки квартален гараж където сменяват ауспусни гарнета ще чуеш подобни анегдоти.Но ти изглежда сега чуваш за подобно измерване на функцията на катализатора.И това става съвсем на пракрика.На теория няма как да се измерват.
          Благодаря.Няма защо.

          Коментар


            #20
            На мойта сложиха тръба на мястото на катализатора - никаква разлика в шума. Другите гърнета са ми здрави, предполагам затова. Динамиката и разхода отидаха на малко по-добре, но пренебрежимо малко в интерес на истината.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              Мисля да махна катализатора защото съм чул че се намалява разхода на гориво и се подобрява ускорението и динамиката на колата.А по отношение на ’’яичините и омлетните миризми’’ или давеня и тем подобни нередности в/у моята кола не съм забелязал.Но все пак колицата е на 14години и съм почти обеден че катализатора не е сменян никога,но може и да греша и за това да питам каде правят тея замерваня за годноста на катализатора?А и съм чул че някаде ги рециклират та ако някои знае някое такова място в Софето нека сподели,абе нека даде мнението си по това мнение изцяло.
              Пунто 1.2 75 94г климатик SX

              Коментар


                #22
                златното правило - нещо, което работи, не се пипа - май не го уважаваш.един съвет. ако нямаш проблеми с катализатора, не го махай. от ЕС скоро ще се сетят, че в България катализаторите не се контролират както трябва и ще наложат своите предписания, а правителството ще, не ще, ще трябва да ги спазва.
                Alfa 147 JTD 115 hp
                ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                Коментар


                  #23
                  chandler написа:
                  златното правило - нещо, което работи, не се пипа - май не го уважаваш.един съвет. ако нямаш проблеми с катализатора, не го махай. от ЕС скоро ще се сетят, че в България катализаторите не се контролират както трябва и ще наложат своите предписания, а правителството ще, не ще, ще трябва да ги спазва.
                  На вярно си прав и за правилото и за ЕС както са казали старите хора ’’да не го предобрим’’
                  Пунто 1.2 75 94г климатик SX

                  Коментар


                    #24
                    Re: Мисля да махна катализатора ставли или нестава-махнат

                    zaxaxa написа:
                    Колеги колата ми е пунтак 94 10м 1.2 75 с клима проблем ли ще е да си махна катализатора и ако може да се махе с какво да го заменя.Давайте експертите си мения
                    Махнах го и направо се едно съм с друга кола се едно си сложих турбо горе доло и най важното е че не ми зеха една стотинка.Сервиза за гърнета се казва Палмс намирасе с/у шела на сливница като завиеш от константин величков по сливница посока сточна гара.Оставих им катализатора за резонаторното гърне и труда.
                    Пунто 1.2 75 94г климатик SX

                    Коментар


                      #25
                      Те са на сметка и са в + от тази сделка з/о резонаторното гърне е 20-30 лв и труд 10-15 лв. мах 45 лв. а катализаторите ги изкупуват от 60 лв. нагоре.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        и аз съм решил да махна катализотра,но не защото така ми е кеф,а защото последния път като ходих на майстор се чуваше в гърнето едно тракане вс еедно нещо е попаднало вътре.според майстора това са парченца от катализатора.после като се замислих се сетих,че от както ги чух за пръв път горе-долу от тогава колата ми има проблем,а именно,че на ниска предавка на около 2000 оборота колата "хълца"казаха ми,че най-вероятно е от запупения катализаторвъпроса е ако го махна какво да правя?
                        FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                        Коментар


                          #27
                          а тя моята го има сащия проблем като нее загряла и тя си мирише на развалени яйца. В началото като я купих сменях задното гарне с една права тръба (беше ми останала от ладето) и задното ми гърне вътре беше пълно с едни парчета нещо като пласт маса а то си беше здраво нямаше ръжда . Понякога хълца като на колегата като не и подавам мн газ.И аз съм решил да махна катализотра

                          Коментар


                            #28
                            Tornado написа:
                            jenshen73 написа:
                            Geraka написа:
                            Аз все си мисля, че с тия 4 гърнета заедно с катализатора на мойта, едва ли ще и повлияе едно по-малко
                            И аз така си мислех. Живея на 8мия етаж - жената винаги ме чакаше на вратата като се прибирам Вика - чуваш се още като влезеш в завоя, а докато търсиш къде да се паркираш вече съм сложила салатата и чакам да спре да пърпори...
                            Хехехе айде сега стига вицове де чува се още от завоя.Не може да бъде това особенно с дизел.
                            Ford бе Ники, Форд - дето си му горд... Бензинка 1.6EFi... Като 2 трабантчета в синхрон звучи
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              Ех колко компетентни имало Първо за да махнеш катализатора трябва да е за смяна или да ти трябват пари или да искаш някакъв по "рацерски" звук аз лично за катализатор на пунто 1,1 с монтаж на тръба и взех 40 лева и пак има хора дето дават повече пари та колегите който казаха, че им е станал на парчета да го изтърбушат и го носят в една торба питата от вътре и взимат пари за тея буци. Преди да махнете катализатора е хубаво да видите дали Л.Сондата не вие на катализатора понеже на някой коли е така и ако го махнете ще си навлечете главоболия. И такъв резонанс, че да те чуват от километър нема такова животно или живееш в много тих квартал където чуваш вечер клецане на кучета или караш като луд в тесните улици понеже тоя резонс се получава най добре в 2-3 хил. оборота и 3то мисля че има огромна тема за катализаторите в която пише всичко
                              Fiat punto 1,1
                              Fiat bravo 1,6 16v
                              Fiat bravo 2,0 20v
                              Honda civic 1,5
                              BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                              Коментар

                              Working...
                              X