Може да ви се стори ламерски...Къде е диагностичниет конектор на еку-то ,на Типо 1.6 i.e.OHC ’92?Autodata-та казва че е зад инжекцията,на стената на купето и е с три извода,като му правих ремот в сервиза(гарнитурите под инжекцията,ремък,масла,маншони и т.н "козметични " ремонти) казаха че е под жапката,изкара два кабела,първо каза че е пипано там и трябва да са 4,после каза че модела е с два и накрая,че компа му не може да се свърже с еку-то,нямал данни.Майстора ме препрати към друг сервиз където се свързвали директно с еку-то,каквото и да значи..??!!!Скоро взех колата и искам да мине една диагностика да и открия проблемите,защото явно има->държи 900-1000 оборота на п.х. и като отпусна газта рязко падат на 600 и бързо се стабилизират,а преди това не работеше стъпковия мотор(прекъснати два кабела) и направо гаснеше,сега той не й позволява да изгасне,притеснява ме защото понякога направо свева лампата на зареждане на акумилатора,което не е нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредният въпрос...:) за Типо...
Collapse
X
-
Vlado написа:159A3.046 това е...Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Re: Поредният въпрос... за Типо...
Vlado написа:понякога направо свева лампата на зареждане на акумилатора,което не е нормално.Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Re: Поредният въпрос... за Типо...
BBorisoff написа:При мен проблема беше в диодната матрица на алтернатора.!Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
Коментар
-
Аз ще ти дам едно нещо да опиташ:Загряваш си колата до нормалната работна температура където започва да ти прави проблемите. Загасваш си двигателя махаш кабела на датчика за температурата на двигателя (синия), и пробваш как ще се държи колата. след това замерваш съпротивлението на датчика и ни го съобщтаваш и ние ще ти кажем какво да направиш след това!Аиде и успех :PA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
опа :P Значи като погледнеш централно срещу двигателя, виждаш кутията за въздушния филтър(черното голямото), от задната му страна от ляво има мъркуч за засмукване не топъл въздух където тръгва надолу там се виждат и всмукателните килектор(от зад на двигателя) и виждаш един датчик с 2 жици(най-често син на цвят) - това е въпросния датчикАйде и успеь :PA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар