Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парно на Пунто?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парно на Пунто?

    Зравейте!От известно време като включа парното на степен 2 или 3 и от дясната страна се чува някакво притракване , което на моменти ту изчезва ту пак се появява.Определено е дразнещо! Отначало мислех че е някякво листо заклещено във вентилацията, но сега не сам сигурен!Ако някой е имал подобен проблем нека каже за какво става въпрос,благодаря!
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    Re: Парно на Пунто?

    tzetzo_slavista написа:
    Зравейте!От известно време като включа парното на степен 2 или 3 и от дясната страна се чува някакво притракване , което на моменти ту изчезва ту пак се появява.Определено е дразнещо! Отначало мислех че е някякво листо заклещено във вентилацията, но сега не сам сигурен!Ако някой е имал подобен проблем нека каже за какво става въпрос,благодаря!
    Извади вентилатора и виж за листа...евентуално други боклуци...ако е без климатик няма филтър и е нормално да попаднат там...използвай случая да смажеш лагерите---как става-писал съм-виж.архиваУспех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам
      Fiat Punto 1.1 1996

      Коментар


        #4
        Вентилатор парно-Пунто

        Вентилатора на парното/климатика на Пунто-намира се под таблото- над краката на пасажера-три самонарязващи болтчета отдолу-развиваш-откачаш конектора с жиците 3 и готово !-вадиш надолу ! Мотора с перката се сваля,като се натиснат с плоска отверка три гумени чопа-отдолу-които го държат към пластмасата-може да ги наплюнчиш за по лесно сваляне...Вентилатора и мотора е Бош-на пластмасата отвън пише Магнети-Марели...+номер Пускам го на снимка-поз.1 са въпросните болтчетаПровери също и въздуховодите за листа и подобни...обикновено се събират на решетките...Успех !
        Прикачени файлове
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          Благодаря много само да намеря малко свободно време веднага ще го проверя.
          Fiat Punto 1.1 1996

          Коментар


            #6
            Мерси много,ще пробвам да го направя
            Fiat Punto 1.7 TD

            Коментар


              #7
              fut написа:
              Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам
              Колега този проблем с изпотяването на прозорците е на почти всички Фиати, дори и на новите.Самото парно е доста слабо !
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #8
                val_mcrae написа:
                fut написа:
                Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам
                Колега този проблем с изпотяването на прозорците е на почти всички Фиати, дори и на новите.Самото парно е доста слабо !
                е тук не съм съгласен , парното си е доста добро а и прозорците не се запотяват при мен- става въпрос за темпра при мен проблема е че нещо се бъзика клапата която насочва въздуха къде да духа /става въпрос за дигиталното парно/ и докато избра желаната позиция ме узорва но после си е ок ПСако някой има решение на моя проблем да свирка/става въпрос че като натисна за стъклото някой път духа в краката а някой път си духа на стъклото/
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Без запотени стъкла

                  Колеги, не съм съгласен, че стъклата на всички Фиати се потят...на Темпрата ми никога не съм виждал запотени стъкла, но на Пунтото-почти винаги са потни, може би въпрос на конструкция

                  Коментар


                    #10
                    Re: Без запотени стъкла

                    FEN TEMPRA BG написа:
                    Колеги, не съм съгласен, че стъклата на всички Фиати се потят...на Темпрата ми никога не съм виждал запотени стъкла, но на Пунтото-почти винаги са потни, може би въпрос на конструкция
                    Не съм с такива впечатления относно Пунтото.Проверете си вентилацията нещо.Никога не съм се сблъсквал с проблема запотени стъкла при Пунто.Но положението на лостчето е и винаги да засмуква въздух от вън.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      при мен няма такива проблеми... когато е студено предните странични стъкла и предното челно стъкло са чисти. задното включвам нагревателя... а задните странични се запотяват...това го правя като включа на 2 парното, на 3/4 потенциометъра за температурата и пусна да духа към прозорците...след време когато усетя че няма ядове пускам да духа към прозорците и към краката.
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        Колеги карах TIPO четири години във всякакви метео условия,без никакви проблеми откъм запотяване и вентилатора въобще не е слаб :D ,между другото запотяването си е направо заводско при всички АСТРИ
                        forza forever

                        Коментар


                          #13
                          Ами да прави сте,но спеш ли за малко (вътре топло на вън студено) и веднага се запотяват! Не че нешто но при старата ми кола никога не съм имал никога такъв проблем (BMW)
                          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                          Porsche 944 S2
                          http://www.valmcrae.snimka.bg/
                          http://vbox7.com/user:val_mcrae
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар

                          Working...
                          X