Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разтропано Типо, малко съвети.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разтропано Типо, малко съвети.

    Здравейте на всички.От отдавна не съм пускал теми, защото не съм имал проблеми с возилото.От известно време обаче отпред се поразтропа предницата.Какво ще рече това.При каране по неравен път се чува едно причукване горе високо в калника,предполагам е тампона на макферсона, само че не знам как да разбера дали е от него. Не знам и в сервизите как определят кога се е скапал.Друго нещо което ми прави впечатление е че на място когато въртя леко кормилото в двете посоки отдясно нещо пак ми причуква,предполагах че е накрайник,обаче като хвана колелото и го разтреса на ляво и надясно не се усещат никакви луфтове, докато при лявото колело, като започна да го въртя настрани с ръце и се чува едно почукване, един луфт отнякъде. Носачите съм го сменил преди около 2000 хиляди км. На този етап тях ги изключвам. То е ясно, че ще я откарам на сервиз да ми кажат какво се е по преебало, но искам ориентировъчно някой който е имал подобни проблеми да сподели от какво може да е.Неискам да ида и да ме прекарат да сменя и някоя здрава част за да ми одерат кожата.Пък и горе долу да си направя сметка какви пари би ми излязло.Другото което ме интересува е къде да откарам колата, аз нямам познати в сервизи и ще я откарам в първия който ми падне, а не ми се ще много.В моя район, ако се сещате или знаете някое сервизче споделете ако може.Става дума за колата от подписа.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Ми за подобно тропане ми смениха амортисьора -35 лева втора употреба беше ,заедно с пружината(торсион ли се вика нз)Иначе сервизи в района на красно село: на житница зад сервиза на Ситроен-Юлиян сичко оправя,но май малко скъпичко взима.Кюстендил по реката към центъра преди р-т Метеор има един нов добре оборудван сервиз също трябва да ти е близо.

    Коментар


      #3
      Еми мерси колега,ще ида в някой от двата сервиза да прегледат ходовата част и дами кажат за кжо става въпрос,наистина са ми в района и са ми близко.Аз съм в жк.Лагера.Още се двоумя дали да я оставя в сервиз или да си подменя нужните неща сам (имам 3-4 лоши преживявания в сервизи и съм доста скептично настроен към работата им и одирането на кожа).Интересува ме какви трудности мога да видя при смяна на карета и каква е последователността на разглабяне,както и на кормилните накрайници,било то вътрещни и външни ?
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Ако си сигурен в силите си,незнам кво му мислиш толкова,хем по евтино,хем си сигурен че е както трябва.Мен понеже не ме бива за тва знам сервизи :D :D :D

        Коментар


          #5
          За каретата ти трябват "обратни" клещи (като стискаш да се отварят, и да са тънки) - хванати са със зегерка в шенкела. И си приготви много парцали - много мърлява работа, там всичко под маншона е в грес И си вземи грес за напълване на маншона (ако няма в комплекта на каретата). Трябват ти и клещи секачи (с обли челюсти, незнам как се казват, могат да се ползват за вадене на пирони). С тях се стяга най-лесно скобата на маншоните на каретата (НЕ СЛАГАЙ НИЩО ДРУГО, ОСВЕН СКОБИТЕ ОТ КОМПЛЕКТА, никакви водни скоби или свински опашки). Лошото е, че трябва да откачиш шенкела от носача. Външният кормилен накрайник е на законтряща гайка отвътре. Развърташ я нея, и си отвиваш накрайника. Брой си оборотите, после на същите обороти навиваш новият накрайник. Така по-лесно ще се направи реглаж после. За вътрешен накрайник... незнам. на мен майстор ми го сменя, но ако ще сменяш, вземи си нови маншони за него (той е с гофрирани маншончета, да пазят шарнира вътре от мръсотии).
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Днес я откарах на прегледче колата.Карах ги момчетата полвин час и повече да ръчкат и блъскат.Единственото нещо което ми е за ремонт е рейката,от нея се чува почукването в краката,тече и има едни луфтове при нея.Всичките други тампони,накрайници,лагери шарнири по предницата са здрави.Момчетата ги напъваха с щанги отвсякъде.Никъде няма грам луфт.Даже неми зеха пари.За рейката казаха че мога и така да я карам,но е желателно да се оправи.А й задните два амортесиора са за смяна.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              pecata написа:
              Днес я откарах на прегледче колата.Карах ги момчетата полвин час и повече да ръчкат и блъскат.Единственото нещо което ми е за ремонт е рейката,от нея се чува почукването в краката,тече и има едни луфтове при нея.Всичките други тампони,накрайници,лагери шарнири по предницата са здрави.Момчетата ги напъваха с щанги отвсякъде.Никъде няма грам луфт.Даже неми зеха пари.За рейката казаха че мога и така да я карам,но е желателно да се оправи.А й задните два амортесиора са за смяна.
              Къде я заведе колата?

              Коментар


                #8
                рециклиране на рейката ще ти струва 350лв. с работата (сваляне качване).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  SHBЩях утре да я закарам в тоя сервиз дето е преди ресторант метеор.Ама вчера по обяд се измакнах от работа и я откарах в "Премиер сервиз",намира се на ул.Първа българска армия.Като се пуснеш от надлеза по Военна рампа,на първия сфетофар в дясно и на около 300м в дясно,след тръбите от теца.Пичовете я огледаха,даже неми земаха и пари.Каза ми че могат дами оправят рейката (рециклиране) за около 180-200 лв.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    да, 200лв. рециклиране, и още 100-150 за работа по махане и слагане, и става 300-350
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар

                    Working...
                    X