Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурни датчици при Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за температурни датчици при Типо

    Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

    #2
    ако проблема ти е по колекторите ,там има ламбда sonda,която определя газоразпределението,и част от горивото,може тя да е проблемът

    Коментар


      #3
      muf_bi4 написа:
      ако проблема ти е по колекторите ,там има ламбда sonda,която определя газоразпределението,и част от горивото,може тя да е проблемът
      Най-вероятно не е ламбда-сондата,защото при достигане на 60 градуса проблема изчезва!
      Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

      Коментар


        #4
        по каталог този модел мисля няма датчик на колекторите,но дори и да имаше едва ли това би било проблема,сменял ли си скоро термостат??????????

        Коментар


          #5
          Re: Въпрос за температурни датчици при Типо

          dr_wolfy написа:
          Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
          Към момента се сещам за още един, този на радиатора, който ти включва вентилатора. Между другото си мислех да пускам тема в Газови уредби по същия въпрос. Като запаля на студено (на бензин), двигателя работи неравномерно. Не ми гасне (поне за сега). Изчаквам минутка и тръгвам. Колата не върви много добре. Карам докато стрелката отлепи от 50 градуса и обръщам на газ. Двигателя утихва и работата му става по-равномерна Та се чудех нормално ли е това???
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....
            Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

            Коментар


              #7
              dr_wolfy написа:
              Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....
              замислял ли си се за моторчето за празния ход дали е наред според мен е от него
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Определено не е от моторчето при мене, защото скоро бях на диагностика и там всичко си беше О.К. Но иначе симптомите са същите както на dr_wolfy
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Re: Въпрос за температурни датчици при Типо

                  dr_wolfy написа:
                  Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
                  Има датчик на смукателните колектори. Именно той подава информация към ЕКУ-то за температура на двигателя. Датчика за темп. на входящия въздух е до инжектора и се вижда като свалиш въздушния филтър. Отпред на блока има още, ама за кое точно са Предполагам че са за уреда на таблото. Този за перката си е на радиатора.Иди на една диагностика, проблема може да не е от датчици, а от моторчето за празен ход, щом изчезва на газ.
                  FIAT Tipo 1,4mi - EX
                  Alfa Romeo 146ti - EX
                  Alfa Romeo 156 2,4JTD

                  Коментар


                    #10
                    Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!

                    Коментар


                      #11
                      hit-ko написа:
                      Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!
                      Имаш ли схема за ориентиране, тъй като аз мисля, че смених този на колекторните тръби и то преди месец макар, че може би го смених без да има нужда, тъй като се оказа, че термостата ми е за смяна - и той е сменен.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        Схема не ти трябва, това ти е датчика! Направи проба като го изключиш при стартиране и виж ефекта!

                        Коментар


                          #13
                          Мерси на всички за съветите!Утре не съм на работа и ще пробвам датчика,за който говори hit-ko.
                          Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

                          Коментар

                          Working...
                          X