Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурни датчици при Типо
Collapse
X
-
Re: Въпрос за температурни датчици при Типо
dr_wolfy написа:Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
dr_wolfy написа:Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Въпрос за температурни датчици при Типо
dr_wolfy написа:Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!
Коментар
-
hit-ko написа:Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар