Здравейте, изчетох почти всички теми свързани с паленето, но ми се струва, че моя проблем е малко по-различен. Ще започна с малко предистория. Преди 2-3 месеца, след запалване колата не подържаше обороти и не поемаше газ или направо гаснеше. Ходих на диагностика - колата била "пушка", казаха ми да си изчистя дюзите. Пробвах с добавка - нищо не стана. Изчистих ги с ултразвук. Взех я от сервиза, запали перфектно. Появи се обаче друго нещо. Сутрин пали без проблем още със завъртането на ключа, ако я изгася и запаля веднага няма проблем, обаче, ако я загася и престои повече от 15мин. пали много трудно. Стартера върти като луд около 6-7 сек и запалва. Същото става и когато навън е по-топло. Сутрин на абсолютно студена кола няма проблем. Ходих в сервиза, където почистиха дюзите. Закачиха я на компютъра - нищо и нямало, не било и от дюзите. Едва ли не ми обясниха, че е нормално така да пали. Е да, ама не, преди не палеше така. Не, че ми пречи да паля с 10-на секунди по-бавно, ама ме е страх да не се развали нещо. Четох из форума за уплънения на дюзите, за датчик на Хол, за бензинов филтър, но не мисля, че е от тях. Уплътненията в сервиза са ги гледали...ако е от датчика на Хол, как така пали иначе. Бензинов филтър май нямам, доколкото знам при мен е някаква цедка в помпата. Температурния датчик отчиташе правилно на диагностиката. Свещите са сменяни преди 4м., акумулатора е нов (и той от 4м). Моля, ако имате някакви идеи да споделите от какво може да бъде това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене Брава 1.6, 99 г.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар