Как се сменява хидравлична рейка на темпра ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рейка на фиат
Collapse
X
-
Re: рейка на фиат
Disturbed написа:Как се сменява хидравлична рейка на темпра ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
откача се от кормилния прър,махат се щангите за скоростната кутия,откачат се накрайниците от шенкелите.ако е хидравлична се откачат и 2-та маркуча от нея и накрая се отвиват 2-та болта (с глава 15)отдолу на моста,внимавай да не се скъсат,защото е неприятно послеако искаш като за начало хвани 2 парцалчета и ги накисни в спирачна течност и ги постави от горе на рейката където излизат 2-та болта на която се държи
Коментар
-
Tornado написа:Къде е темата?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ами аз вече съм го обяснил в друга тема на колегата, само че там беше за алуминиевата отливка, лагеруваща на рейката, която той беше нарекъл "пеперуда"!Та, как става - необходим е поне канал! И тъй:1. Позиционира се автомобила на канала!2. Изтегля се със спринцовка хидравличната течност от казанчето!3. С крикче се повдигат двете предни гуми във въздуха, като е добре да се подсигури със стойки или дървени трупчета!4. Демонтират се двете предни гуми!5. Откачат се кормилните накрайници от шенкелите6. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката! 7. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо! 8. Откачваш двуцевката от изпускателния колектор - 4 гайки М8, като много внимаваш, да не скъсаш някоя шпилка, че става уле-мале! 9. Отвиват се двата макуча от рейката, като внимаваш да не загубиш дихтунгите! 10. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката! 11. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"! 12. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 ) отвиват се и моста провисва, крепейки се само на шарнирите!13. Два болта държат рейката за моста - отвиват се!14. Рейката вече е свободна да се извади откъм левия подкалник - става с малко гимнастики и завъртане!15. Ако евентуално не успееш да извадиш рейката, откопчей шарнирите от шенкелите и демонтирай моста с все носачи!16. Сглобяването е по обратния ред!17. Ако се монтира друга рейка е необходим реглаж!Това е!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар