Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рейка на фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рейка на фиат

    Как се сменява хидравлична рейка на темпра ?

    #2
    Колегата с ник ///// може да ти помогне с разяснението демонтаж-монтаж!Ето и темата в която беше разпилял неговата
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Къде е темата?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Re: рейка на фиат

        Disturbed написа:
        Как се сменява хидравлична рейка на темпра ?
        ами според тва, което мога да предположа трябва да се свали 2-цевката, малко щанги от скоростите, кормилните накрайниици естествено, твърде възможно носачите да те накара да свалиш и самата рейка горе от корм прът
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          откача се от кормилния прър,махат се щангите за скоростната кутия,откачат се накрайниците от шенкелите.ако е хидравлична се откачат и 2-та маркуча от нея и накрая се отвиват 2-та болта (с глава 15)отдолу на моста,внимавай да не се скъсат,защото е неприятно послеако искаш като за начало хвани 2 парцалчета и ги накисни в спирачна течност и ги постави от горе на рейката където излизат 2-та болта на която се държи

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Къде е темата?
            Забравил съм да я постна Ето я и нея http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...4f7078cd765645
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Ами аз вече съм го обяснил в друга тема на колегата, само че там беше за алуминиевата отливка, лагеруваща на рейката, която той беше нарекъл "пеперуда"!Та, как става - необходим е поне канал! И тъй:1. Позиционира се автомобила на канала!2. Изтегля се със спринцовка хидравличната течност от казанчето!3. С крикче се повдигат двете предни гуми във въздуха, като е добре да се подсигури със стойки или дървени трупчета!4. Демонтират се двете предни гуми!5. Откачат се кормилните накрайници от шенкелите6. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката! 7. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо! 8. Откачваш двуцевката от изпускателния колектор - 4 гайки М8, като много внимаваш, да не скъсаш някоя шпилка, че става уле-мале! 9. Отвиват се двата макуча от рейката, като внимаваш да не загубиш дихтунгите! 10. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката! 11. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"! 12. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 ) отвиват се и моста провисва, крепейки се само на шарнирите!13. Два болта държат рейката за моста - отвиват се!14. Рейката вече е свободна да се извади откъм левия подкалник - става с малко гимнастики и завъртане!15. Ако евентуално не успееш да извадиш рейката, откопчей шарнирите от шенкелите и демонтирай моста с все носачи!16. Сглобяването е по обратния ред!17. Ако се монтира друга рейка е необходим реглаж!Това е!

              Коментар


                #8
                колега,това упражнение съм го правил 3 пъти на типо 2.0 16в,1.6 1 вал и 1.4 и никога не съм свалял нещо от генерацията или моста,на скоро и на капа свалях и пак така само рейката и джуджавките около нея,вижда ми се безмислено да се сваля моста и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Абе и аз съм свалял рейка на дизелово типо преди години и не свалях моста, ама като гледам сега темпрата май ми се вижда по претрупана. Поне типото нямаше хидравлика. По ми е любопитно могат ли да се сменят тампоните на реактивната щанга без демонтаж на магарето.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар

                  Working...
                  X