... но лагери, колектор, четки и реле-регулатор съм сменял вече и е елементарно. Лично по мое мнение, колега, са ти отрязали главата...
Очаквах такъв коментар, а и още подобни! А нали си наясно, че ремонт /части/ на Темпрата ти не са като на моята Брава?!Вече писах, че нямам нито свободно време, нито канал, нито достатъчно технически и практически познания за да си правя сам ремонтите!!! Затова исках да ми кажете адрес на свестен сервиз за алтернатори,
masterkar написа:
Дайте координати на свестен сервиз за алтернатори в София!
но ..... ни вопъл, ни стон по въпроса 3 дни.
ventsi79 написа:
Та идеята ми е ,че на "майстори" не може да се вярва на 100%,или си го правиш сам,
И аз не им вярвам на майсторите, но повечето сервизи в София работят с приемчици и ... оставяш си колата, надяваш се да я ремонтират качествено, обаждат ти се по-телефона, носиш съответната сума, понякога и не всички сервизи ти дават гаранция за ремонта и ... по живо, по здраво... Досега никога не съм висял "на главата" на майстора. Обикновено в големите сервизи не те пускат в халетата! А и не мога да си позволя да си загубя деня за да
ventsi79 написа:
,или стоиш и чакаш пред теб да се прави ...
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
Колега, извини ме за острия тон но просто и на мен ми е болна тема. А за сервизите просто няма как да ти помогна, защото някакси си ми на 500 км иначе с радост щях да те упътя . Отностно разликата в частите - те алтернаторите не са толкова различни ... вярно има си вариаций, но не е фрапиращя разликата
Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено
Колега, извини ме за острия тон но просто и на мен ми е болна тема. А за сервизите просто няма как да ти помогна, защото някакси си ми на 500 км иначе с радост щях да те упътя . Отностно разликата в частите - те алтернаторите не са толкова различни ... вярно има си вариаций, но не е фрапиращя разликата
Колега, като гледам отскоро си във форума. Виждам, че си от Варна и няма как да ми помогнеш с упътване за сервиз в София и то специализиран за алтернатори. Преди да си закарам колата в сервиза попрочетох доста неща и ми беше ясно, че най-вероятно ще сменям блока с четките и изправителя и лагерчета. Бях се настроил за труд да дам около 20-30-40 лв. Единствено тази сума 70 лв за труд ми се видя височка, но ... като гледам темата на tornado ... се опитвам да се самоубедя, че е нормална, но ... специалистите от сервизи да кажат така ли е. Искам да вметна, че преди да ми приемат колата за ремонт в този сервиз на други две места ми отказаха като чуха за ремонт на алтернатор. И в този ме питаха каква е модификацията на Фиата и казаха, че ако е дизел JTD не биха се наели с ремонт на алтернатора, защото за да го свалят си е цяло приключение
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
Колега, извини ме за острия тон но просто и на мен ми е болна тема. А за сервизите просто няма как да ти помогна, защото някакси си ми на 500 км иначе с радост щях да те упътя . Отностно разликата в частите - те алтернаторите не са толкова различни ... вярно има си вариаций, но не е фрапиращя разликата
Колега, като гледам отскоро си във форума. Виждам, че си от Варна и няма как да ми помогнеш с упътване за сервиз в София и то специализиран за алтернатори. Преди да си закарам колата в сервиза попрочетох доста неща и ми беше ясно, че най-вероятно ще сменям блока с четките и изправителя и лагерчета. Бях се настроил за труд да дам около 20-30-40 лв. Единствено тази сума 70 лв за труд ми се видя височка, но ... като гледам темата на tornado ... се опитвам да се самоубедя, че е нормална, но ... специалистите от сервизи да кажат така ли е. Искам да вметна, че преди да ми приемат колата за ремонт в този сервиз на други две места ми отказаха като чуха за ремонт на алтернатор. И в този ме питаха каква е модификацията на Фиата и казаха, че ако е дизел JTD не биха се наели с ремонт на алтернатора, защото за да го свалят си е цяло приключение
Между другото и при мен беше така. Свалих алтернатора и така им го занесах, иначе не се навиват. Одисеята по свалянето на алтернатора (след 4-тия път... вече с изграден тренинг) ми отне 40 минути . Италианеца има жкус към дизайн... но малко му липсва рационалност и инжинерна мисъл
Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено
Алтернатора е ремонтиран и дава на полюсите на АБ 14,3 V на празен ход на ДВГ :D . За замерване с включени консумативи не ми остана време днес.РАВНОСМЕТКАТАСменени части - цени:- Реле-регулатор /блока с четките .../ - 55,20 лв;- Лагер /малкия/ - 22,82 лв;- Колектор /едната писта на стария беше видимо износена/ - 13,31 лв.Ремонт алтернатор - 70 лв.Преглед - 10 лв.ТОТАЛ - 171,33 лв. Гаранция - "Франция" - след като попитах за такава с уговорки - 3 месеца!Аз съм доволен, че ми ремонтираха колата, а пари се печелят! Не пиша името на сервиза нарочно, защото все още не мога да дам категоричен отговор колко професионално са си свършили работата! Обясниха ми, че за да свалят /сложат/ алтернатора са разкачили маркучите на хидравличната помпа и са ми промили хидравличната система /съмнявам се в това/, и са ми сменили /доляли/ хидравлична течност... Интересно защо в момента хидравличната ми течност е под минимума на капачката на казанчето?! Тези дни трябва да си купувам за да си долея ... Може да започвате с коментарите как са ми отрязали главата от кръста надолу!
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
Алтернатора е ремонтиран и дава на полюсите на АБ 14,3 V на празен ход на ДВГ :D . За замерване с включени консумативи не ми остана време днес.РАВНОСМЕТКАТАСменени части - цени:- Реле /блока с четките и диодите .../ - 55,20 лв;- Лагер /малкия/ - 22,82 лв;- Колектор /едната писта на стария беше видимо износена/ - 13,31 лв.Ремонт алтернатор - 70 лв.Преглед - 10 лв.ТОТАЛ - 171,33 лв. Гаранция - "Франция" - след като попитах за такава с уговорки - 3 месеца!Аз съм доволен, че ми ремонтираха колата, а пари се печелят! Не пиша името на сервиза нарочно, защото все още не мога да дам категоричен отговор колко професионално са си свършили работата! Обясниха ми, че за да свалят /сложат/ алтернатора са разкачили маркучите на хидравличната помпа и са ми промили хидравличната система /съмнявам се в това/, и са ми сменили /доляли/ хидравлична течност... Интересно защо в момента хидравличната ми течност е под минимума на капачката на казанчето?! Тези дни трябва да си купувам за да си долея ... Може да започвате с коментарите как са ми отрязали главата от кръста надолу!
Хаха ... такива коментари повече поне от мен няма да чуеш колега . Между другото видях нещо интересно ...
- Реле /блока с четките и диодите .../ - 55,20 лв;
На теб релето, четките и диодния блок наедно ли са? Питам зашото при мен диодния блок ре отделно от четките и релето ...
Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено
Коментар