Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем- свети лампата на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем- свети лампата на акумулатора

    Здравейте, преди няколко дена минах през доста дълбока локва и от тогава непрекъснато ми свети лапмата на акумолатора.почнаха да ми отслабват светлините,значи не се зарежда акумолатора. заредих го сложих го и пак лампата свети... мисля си нешо алтернатора... четчици и т.н... днес даже неиска да ми запали като врътнах ключа,направих си опит с бутане да я запаля колата и веднага стана.. незнам.. дайте някой съвет от какво може да е това и тази локва през която минах какво е направила. колата е пунто 1,7 тд 98г.

    #2
    На първо място колега ще те посъветвам да не преминаваш през такива дълбоки локви защото следващия път някоя бутало или биела ще се покажат да си видят собственика.Относно алтернатора ако не можеш да се оправиш сам бягай при специализиран сервиз за такива услуги.Може да е от доста елементи по въпросния алтернатор.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      аз не съм знаел, че е дълбока локвата.. а за алтернатора, ako e нещо по него повредата, тогава май не бих могъл да запаля с бутане

      Коментар


        #4
        siniq-bega4 написа:
        аз не съм знаел, че е дълбока локвата.. а за алтернатора, ako e нещо по него повредата, тогава май не бих могъл да запаля с бутане
        Можеш ,но не е желателно и приятно за ангренажния ремък.Все пак зависи колко ток има в акумулатора и дали ще сработи ел.клапана който пуска горивото.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Да ползвам и аз темата на колегата, че от вчера имам същия проблем:Свети ми лампата на акумулатора на таблото при запален двигател /при подаване на контакт пък не свети въпросната лампичка/, тоест точно обратното на нормалното! Мисля, че имам проблем с алтернатора, но все пак да питам. Проблема се получи след като си заредих акумулатора, поставих го и ... проблем! Може ли проблема да е в акумулатора /Монбат на 2,5 години/? Все пак нормално се зареди и колата пали нормално с него като е зареден, но без алтернатор се скапва за отрицателно време с включени консуматори /фарове и т.н./.Та по въпроса: Ще премеря какво напрежение ми дава алтернатора, но явно имам проблем с него. Някакви съвети какво да пипна /проверя/ преди да ходя до сервиз. Дайте координати на свестен сервиз за алтернатори в София! В момента се сещам за един след колелото на Сточна гара, вдясно посока към Лъвов мост /само съм виждал табелите като съм минавал оттам/. Дайте някакви съвети /предложения, схемички и т. н./ по темата, за колата от подписа.
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #6
            Явно никой скоро не е имал проблем с алтернатора?!
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #7
              masterkar написа:
              Явно никой скоро не е имал проблем с алтернатора?!
              Колега, точно в момента имам проблеми с алтернатора и ще го водя на доктор за смяна на колекторен пръстен и реле-регулатор, като преди това и аз сменях някой неща по него . Ако те интересува нещо просто питай
              Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено

              Коментар


                #8
                Слязох и замерих напрежението на клемите на акумулатора:- при неработещ двигател - 12,5 V- при работещ на празен ход двигател - 11,6 V. Ясно ми е, че трябва да бъде 13,8 - 14,4 V! Така, че диагнозата мисля е ясна: скапан алтернатор! Като гледам на какво място е, а и като нямам канал - давайте предложения за сервиз за алтернатори! И да имам схемичка май няма да се наема да го ремонтирам сам, но ако някой прати /качи/ някаква ел. схема на алтернатора - нямам нищо против! :D Между другото днес при подаване на контакт лампата на акумулатора на таблото не свети /ненормално/ и при запалване на двигателя премига един-два пъти и угасна /нормално/ т.е. не свети постоянно при работещ ДВГ.
                BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                Среден разход на газ

                Коментар


                  #9
                  Виж да не е от клемичката с едно тънко кабелче. Почисти я добре на алтернатора, а кабелната обувка по-добре я смени.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    Значи да ви кажа, на мен се оказа алтернатора проблема-спукан корпус. като съм минал през локвата и алтернатора нали се сещате къде е на пунтаците, та бил е нагрян много и съм спукал корпус... та нов алтернатор и работа -200лв.Сервиза дет ми го правиха е след Оландовци посока Бенковци-бившия Полмо сервиз-ако се сещате

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      Виж да не е от клемичката с едно тънко кабелче. Почисти я добре на алтернатора, а кабелната обувка по-добре я смени.
                      Почистих я - не е от нея. Ремъка е добре - върти алтернатора. За да не ми свети лампичката на акумулатора при подаване на контакт сигурно са четки /дано/ или окъсила намотка /корпуса е здрав, доколкото можах да го разгледам/, но така без схемичка просто гадая. Утре ще я водя на "доктор", макар че в момента се сещам само по памет за такъв сервиз около колелото на Сточна гара, но ... ще потърся и в Гугала.
                      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                      Среден разход на газ

                      Коментар


                        #12
                        masterkar написа:
                        stanleyhacker написа:
                        Виж да не е от клемичката с едно тънко кабелче. Почисти я добре на алтернатора, а кабелната обувка по-добре я смени.
                        Почистих я - не е от нея. Ремъка е добре - върти алтернатора. За да не ми свети лампичката на акумулатора при подаване на контакт сигурно са четки /дано/ или окъсила намотка /корпуса е здрав, доколкото можах да го разгледам/, но така без схемичка просто гадая. Утре ще я водя на "доктор", макар че в момента се сещам само по памет за такъв сервиз около колелото на Сточна гара, но ... ще потърся и в Гугала.
                        Колега, днес ходих да си ремонтирам алтернатора... извода е следния:Разпоен реле-регулаторИзгорял изправителен блоки на мен ми светеше така лампичката доста дълго време и като не се реших на момента да го погледна алтернатора... той блока вземал че сдал багажа не е голяма философия ... всичко има - няма 35 лв ... ама е неудобство, така че бягай на доктор и да не те е страх
                        Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено

                        Коментар


                          #13
                          Днес ходих до сервиз и оставих колата. Диагнозата дадена ми по телефона:За смяна:- блок с четките и реле регулатора - 55 лв;- колектор на ротора - 15 лв;- лагерчета - 2-3 лв/бр.- труд - 70 лв. Четох темата на tornado / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 / и може би това е реална цена за такъв вид ремонт? На мен ми се вижда височка... , но казах действайте и утре трябва да е готова. Дано качествено ремонтират алтернатора, че ремонта му ми ляга около 150 лв.П.С. Ето линк за ел. схемичка на алтератор: http://www.alternatorparts.com/cs130_sbpage3.htmвзета от един линк към подобен проблем във VW форума: http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic...5de5902afef4d4
                          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                          Среден разход на газ

                          Коментар


                            #14
                            masterkar написа:
                            Днес ходих до сервиз и оставих колата. Диагнозата дадена ми по телефона:За смяна:- блок с четките и реле регулатора - 55 лв;- колектор на ротора - 15 лв;- лагерчета - 2-3 лв/бр.- труд - 70 лв. Четох темата на tornado / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 / и може би това е реална цена за такъв вид ремонт? На мен ми се вижда височка... , но казах действайте и утре трябва да е готова. Дано качествено ремонтират алтернатора, че ремонта му ми ляга около 150 лв.П.С. Ето линк за ел. схемичка на алтератор: http://www.alternatorparts.com/cs130_sbpage3.htmвзета от един линк към подобен проблем във VW форума: http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic...5de5902afef4d4
                            ?? Моля ? 33 лв. ми излезе смяната на блока + труда + запояването на реле-регулатора ...Колекторен пръстен - 10 лвБлок - 23 лвРеле-регулатор - 20-30 лвЛагери - 2-3 бр. (те са 2 броя)Четки - 2.50 - 5.00 (зависи какви)ТОТАЛ - 74 лв МАКС.. отностно труда ... повечето от нещата можеш да си ги сменип и сам ... изключвам блока защото не знам как става ... но лагери, колектор, четки и реле-регулатор съм сменял вече и е елементарно. Лично по мое мнение, колега, са ти отрязали главата...
                            Fiat Tempra 1.6 Carburator 1991 - 63kW / 86 hp -=> Дамата в Червено

                            Коментар


                              #15
                              Колеги,имам и Астра,която трудно палеше.Оказа се стартера.Оставих я на един "майстор" да го отремонтира.По телефона ми каза че втулките и четките са за смяна.Смени ги и с работата ми взе 80 лв.(декември 2005 г).Януари 2006 пак проблем.Друг майстор този път,който каза че нищо не е сменяно.Та идеята ми е ,че на "майстори" не може да се вярва на 100%,или си го правиш сам,или стоиш и чакаш пред теб да се прави ...
                              Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                              ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                              ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                              ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                              Коментар

                              Working...
                              X