Здравейте, преди няколко дена минах през доста дълбока локва и от тогава непрекъснато ми свети лапмата на акумолатора.почнаха да ми отслабват светлините,значи не се зарежда акумолатора. заредих го сложих го и пак лампата свети... мисля си нешо алтернатора... четчици и т.н... днес даже неиска да ми запали като врътнах ключа,направих си опит с бутане да я запаля колата и веднага стана.. незнам.. дайте някой съвет от какво може да е това и тази локва през която минах какво е направила. колата е пунто 1,7 тд 98г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем- свети лампата на акумулатора
Collapse
X
-
На първо място колега ще те посъветвам да не преминаваш през такива дълбоки локви защото следващия път някоя бутало или биела ще се покажат да си видят собственика.Относно алтернатора ако не можеш да се оправиш сам бягай при специализиран сервиз за такива услуги.Може да е от доста елементи по въпросния алтернатор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
siniq-bega4 написа:аз не съм знаел, че е дълбока локвата.. а за алтернатора, ako e нещо по него повредата, тогава май не бих могъл да запаля с бутанеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да ползвам и аз темата на колегата, че от вчера имам същия проблем:Свети ми лампата на акумулатора на таблото при запален двигател /при подаване на контакт пък не свети въпросната лампичка/, тоест точно обратното на нормалното! Мисля, че имам проблем с алтернатора, но все пак да питам. Проблема се получи след като си заредих акумулатора, поставих го и ... проблем! Може ли проблема да е в акумулатора /Монбат на 2,5 години/? Все пак нормално се зареди и колата пали нормално с него като е зареден, но без алтернатор се скапва за отрицателно време с включени консуматори /фарове и т.н./.Та по въпроса: Ще премеря какво напрежение ми дава алтернатора, но явно имам проблем с него. Някакви съвети какво да пипна /проверя/ преди да ходя до сервиз. Дайте координати на свестен сервиз за алтернатори в София! В момента се сещам за един след колелото на Сточна гара, вдясно посока към Лъвов мост /само съм виждал табелите като съм минавал оттам/. Дайте някакви съвети /предложения, схемички и т. н./ по темата, за колата от подписа.
Коментар
-
Слязох и замерих напрежението на клемите на акумулатора:- при неработещ двигател - 12,5 V- при работещ на празен ход двигател - 11,6 V. Ясно ми е, че трябва да бъде 13,8 - 14,4 V! Така, че диагнозата мисля е ясна: скапан алтернатор! Като гледам на какво място е, а и като нямам канал - давайте предложения за сервиз за алтернатори! И да имам схемичка май няма да се наема да го ремонтирам сам, но ако някой прати /качи/ някаква ел. схема на алтернатора - нямам нищо против! :D Между другото днес при подаване на контакт лампата на акумулатора на таблото не свети /ненормално/ и при запалване на двигателя премига един-два пъти и угасна /нормално/ т.е. не свети постоянно при работещ ДВГ.
Коментар
-
Значи да ви кажа, на мен се оказа алтернатора проблема-спукан корпус. като съм минал през локвата и алтернатора нали се сещате къде е на пунтаците, та бил е нагрян много и съм спукал корпус... та нов алтернатор и работа -200лв.Сервиза дет ми го правиха е след Оландовци посока Бенковци-бившия Полмо сервиз-ако се сещате
Коментар
-
stanleyhacker написа:Виж да не е от клемичката с едно тънко кабелче. Почисти я добре на алтернатора, а кабелната обувка по-добре я смени.
Коментар
-
masterkar написа:stanleyhacker написа:Виж да не е от клемичката с едно тънко кабелче. Почисти я добре на алтернатора, а кабелната обувка по-добре я смени.
Коментар
-
Днес ходих до сервиз и оставих колата. Диагнозата дадена ми по телефона:За смяна:- блок с четките и реле регулатора - 55 лв;- колектор на ротора - 15 лв;- лагерчета - 2-3 лв/бр.- труд - 70 лв. Четох темата на tornado / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 / и може би това е реална цена за такъв вид ремонт? На мен ми се вижда височка... , но казах действайте и утре трябва да е готова. Дано качествено ремонтират алтернатора, че ремонта му ми ляга около 150 лв.П.С. Ето линк за ел. схемичка на алтератор: http://www.alternatorparts.com/cs130_sbpage3.htmвзета от един линк към подобен проблем във VW форума: http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic...5de5902afef4d4
Коментар
-
masterkar написа:Днес ходих до сервиз и оставих колата. Диагнозата дадена ми по телефона:За смяна:- блок с четките и реле регулатора - 55 лв;- колектор на ротора - 15 лв;- лагерчета - 2-3 лв/бр.- труд - 70 лв. Четох темата на tornado / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 / и може би това е реална цена за такъв вид ремонт? На мен ми се вижда височка... , но казах действайте и утре трябва да е готова. Дано качествено ремонтират алтернатора, че ремонта му ми ляга около 150 лв.П.С. Ето линк за ел. схемичка на алтератор: http://www.alternatorparts.com/cs130_sbpage3.htmвзета от един линк към подобен проблем във VW форума: http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic...5de5902afef4d4
Коментар
-
Колеги,имам и Астра,която трудно палеше.Оказа се стартера.Оставих я на един "майстор" да го отремонтира.По телефона ми каза че втулките и четките са за смяна.Смени ги и с работата ми взе 80 лв.(декември 2005 г).Януари 2006 пак проблем.Друг майстор този път,който каза че нищо не е сменяно.Та идеята ми е ,че на "майстори" не може да се вярва на 100%,или си го правиш сам,или стоиш и чакаш пред теб да се прави ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар