и аз съм в групата на счупения картер,само че на капа до сега разбрах,че се сваля тръбата след турбото,че има 2 болта от към скоростите и че се откача мотора от тампонитенякакви други щуротии дали ще се сблъскап по свалянето на картерамотора е 5-так 2.4 TDSвсякакви коментари и насоки ще са ми в +10х предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на картер на капа 2.4 TDS
Collapse
X
-
Първия човек на който ми едва наум да се обадя при подобен проблем е Dezki.Под този ник можеш да го намериш навсякъде - Офроуда, Ланча форума, Мерцедес форума...Съжалявам, че не мога да помогна директно.Ииии... какво беше това с 5 цилиндровия мотор?2,4 TDS мотора не беше ли 4 цилиндров?P.S: Това за четирите цилиндъра все едно не съм го казалI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Бе имам аз някакви спомени от времето, когато бях тръгнал да търся капа и намерих мечока.Та все си мисля, че накрая се оказах с един цилинър повече Затова се учудих - по това време трябва да съм се интересувал по-подробно от капата и да не съм забелязал цял цилиндър...Както и да е - няма да цапам повечеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар