Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на картер на капа 2.4 TDS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на картер на капа 2.4 TDS

    и аз съм в групата на счупения картер,само че на капа до сега разбрах,че се сваля тръбата след турбото,че има 2 болта от към скоростите и че се откача мотора от тампонитенякакви други щуротии дали ще се сблъскап по свалянето на картерамотора е 5-так 2.4 TDSвсякакви коментари и насоки ще са ми в +10х предварително.

    #2
    Първия човек на който ми едва наум да се обадя при подобен проблем е Dezki.Под този ник можеш да го намериш навсякъде - Офроуда, Ланча форума, Мерцедес форума...Съжалявам, че не мога да помогна директно.Ииии... какво беше това с 5 цилиндровия мотор?2,4 TDS мотора не беше ли 4 цилиндров?P.S: Това за четирите цилиндъра все едно не съм го казал
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      в ланча форума няма много отзиви,а мисля че дезки я беше погледнал та питам тукнарочно съм написал 2.4 и 5 цилиндъра,защото на места ми спориха,че е 2.5 4 цилиндров

      Коментар


        #4
        Бе имам аз някакви спомени от времето, когато бях тръгнал да търся капа и намерих мечока.Та все си мисля, че накрая се оказах с един цилинър повече Затова се учудих - по това време трябва да съм се интересувал по-подробно от капата и да не съм забелязал цял цилиндър...Както и да е - няма да цапам повече
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          да се заключва

          Коментар


            #6
            Това лесно ще стане, но кажи имаше ли подводни камъни?Нещо освен това, което си написал?Явно си вършил работа...
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар

            Working...
            X