Искам да попитам колеги където са се сблъсквали с този проблем...Като копих колата темпаратурата минаваше над средата и там включваше перката и като карам се включваше от време на време и подържаше една температура и реших да сменя датчика на радиоатора с градусите който пуска перката и вземах с по-ниско температурни число да включва перката.Но сега като достигне стрелката средата на уреда за водата се включва перката и не спира докато не бутне стрелката на четвъртата черта на уреда и като карам постоянно духа перката докато не бутне на 4-та черта , а преди небеше така.Да е проблема в стария датчик и нещо да се е брактисъл или нещо друго?Защото познавам много бравота 1.6 16V , на които температурата им стои точно посредата като загреят нормално и не мърда нагоре-надоло като моята.Как да оправя температурата да ми стои на едно и също място като на моите колеги ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата на водата на Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
Ам скии ся ко си направил ти термостата примерно да кажем отваря на 90 градуса а ти си купил датчик които пуска перката на 87 градуса което ще рече че щом загрее колата и термостат отвори перката веднага се включва и така върти докато успее да наделее над температурата на мотора и термостата ще не ще затвори, обаче само след по малко от минута пак отваря и пак пуска топлата вода към радиатора където твоето своеволие с датчика пак реагира и пак почва се бори да охлади до толкова водата че да затвори термостата не стаа така колега, сложи си стария датчик добре ти е работил точно там трябва да псука перката така че не се притесняваи за негоПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да ама като сложа стария датчик температурата отива чак горе над средата на 3-тата чертаи там стои , но като отида в някое задръстване може дори да ми прегрее.А аз се опитвам да го направя както трябва да е да стои на една място след като загрее.Не искам да стои точно посредата може и малко по доло ама да стои на едно място не да шава нагоре надоло.Можели стария датчик да се е брактисъл и от там да идва по-голямата работна температура.
Коментар
-
Да това е следващия логичен въпрос които задава колегата, ако не ти бачка първа степен така ства въпроса е що не бачка заради вариатора или заради датчик това трябва да разбереш.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
PB 5976 BC написа:Еми то се вижда!Ясно значи трябва да си закупя нов датчик с нормалната температура и да видя какъв ще е резултата.Ако нестане какво ще правя?
Коментар
-
PB 5976 BC написа:Еми то се вижда!Ясно значи трябва да си закупя нов датчик с нормалната температура и да видя какъв ще е резултата.Ако нестане какво ще правя?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар