На лоста за командване на чистачките има два превключвателя-за предните и задната чистачки,Въпросът ми е за предните.Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.При още едно преместване надолу започва непрекъснат режим.Всичко това е на висока скорост.Въпросът ми е дали положения 1 и 2 не трябва да определят скоростта на въртене не електродвигателя,т.е. на почистване на стъклото?При Типо предполагам,че лоста е същият,та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистачки Темпра
Collapse
X
-
Re: Чистачки Темпра
lu40 написа:На лоста за командване на чистачките има два превключвателя-за предните и задната чистачки,Въпросът ми е за предните.Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.При още едно преместване надолу започва непрекъснат режим.Всичко това е на висока скорост.Въпросът ми е дали положения 1 и 2 не трябва да определят скоростта на въртене не електродвигателя,т.е. на почистване на стъклото?При Типо предполагам,че лоста е същият,та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварителноTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Това ми се вижда малко странно. При мен в изходно положение на лоста няма никакво значение дали врътката е врътната - не работят При 1 степен надолу започва да играе врътката като нейните положения по-скоро бих нарекъл 1, 2 и 3 тъй като и на първото чистачките работят но с най-голям период. При 3 естествено периода е най-малък. Още една степен надолу на лоста ги включва в непрекъснат режим. Скоростта наистина е само една и тя е доста бързичка, липсата на две скорости се компенсира от три режима на прекъсване.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
чистачки темпра
така с положение на лостчета и врътки много не мога да разбера , но при мен реално има три различни степени с различен интервал между маховете и един непрекъснат , тук не включвам варианта повдигане на лостчето нагоре "когато ти е кеф" за по един мах , това ли е нормално и при вас така ли еTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
При мен при всяко положение на "врътката" и на лоста - времетраенето между маховете е различно, като на второ положение на лоста - цикълът е непрекъстат. Няма разлика в скоростта на движението на чистачките.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар