Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистачки Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чистачки Темпра

    На лоста за командване на чистачките има два превключвателя-за предните и задната чистачки,Въпросът ми е за предните.Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.При още едно преместване надолу започва непрекъснат режим.Всичко това е на висока скорост.Въпросът ми е дали положения 1 и 2 не трябва да определят скоростта на въртене не електродвигателя,т.е. на почистване на стъклото?При Типо предполагам,че лоста е същият,та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    #2
    Re: Чистачки Темпра

    lu40 написа:
    На лоста за командване на чистачките има два превключвателя-за предните и задната чистачки,Въпросът ми е за предните.Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.При още едно преместване надолу започва непрекъснат режим.Всичко това е на висока скорост.Въпросът ми е дали положения 1 и 2 не трябва да определят скоростта на въртене не електродвигателя,т.е. на почистване на стъклото?При Типо предполагам,че лоста е същият,та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително
    скороста е еднаква при различните положение на лостчето само интервала се променя, не знам при теб защо няма разлика при завъртане на колелцето при положение 1 и при положение 2 при мен на 2 интервала е по- малък, на долу лоста още по малък и най долу почти няма интервал между маховете лоста нагоре си ги пускаш когато ти е кеф за по един мах. май скороста при типо и темпра нормално си е по висока от на другите марки коли
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Превключвателя има 3 положения-0,1 и 2.При завъртане на положение 1 започва прекъснат режим.Като завъртя на 2 нищо не се променя-нито скорост,нито честота.При преместване на лоста 1 положение надолу отново е същия прекъснат режим.
      Това ми се вижда малко странно. При мен в изходно положение на лоста няма никакво значение дали врътката е врътната - не работят При 1 степен надолу започва да играе врътката като нейните положения по-скоро бих нарекъл 1, 2 и 3 тъй като и на първото чистачките работят но с най-голям период. При 3 естествено периода е най-малък. Още една степен надолу на лоста ги включва в непрекъснат режим. Скоростта наистина е само една и тя е доста бързичка, липсата на две скорости се компенсира от три режима на прекъсване.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        vesko написа:
        Това ми се вижда малко странно. При мен в изходно положение на лоста няма никакво значение дали врътката е врътната - не работят При 1 степен надолу започва да играе врътката като нейните положения по-скоро бих нарекъл 1, 2 и 3 тъй като и на първото чистачките работят но с най-голям период. При 3 естествено периода е най-малък. Още една степен надолу на лоста ги включва в непрекъснат режим. Скоростта наистина е само една и тя е доста бързичка, липсата на две скорости се компенсира от три режима на прекъсване.
        И при мен е така .........
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          чистачки темпра

          така с положение на лостчета и врътки много не мога да разбера , но при мен реално има три различни степени с различен интервал между маховете и един непрекъснат , тук не включвам варианта повдигане на лостчето нагоре "когато ти е кеф" за по един мах , това ли е нормално и при вас така ли е
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            При мен при всяко положение на "врътката" и на лоста - времетраенето между маховете е различно, като на второ положение на лоста - цикълът е непрекъстат. Няма разлика в скоростта на движението на чистачките.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Благодаря за отговорите,колеги!Чудех се дали само при мен е така,или италианците са забравили да сложат бавната скорост
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар

              Working...
              X