Заведи колата на елкон.Саждите са от лошото изгаряне на горивната смес - демек много CO.Моите обороти бяха също толкова високи.Нормалните са 840.Емисията на CO трябва да отговаря на 1.4%.А колкото до детонацията, тя се проявява само ако караш бензин с ниско октаново число.Детонацията всъщност е разпространение на процесите на изгаряне в горивната камера с повече от 2000 м/с.Може би не е детонация а лош ъгъл на изпреварване т.е доста по рано от ГМТ.Така мисля аз.Поздрав
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo 1.6i DOHC отчаян зов за помощ
Collapse
X
-
Re:Зов за помощ...
Ако проблема с гарнитурата под моноинжектора още не е отстранен,а също и пукнатината в областа на ламбда сондата-от там влиза въздух-ЕКУ -то се бърка в стремежа да докара правилната смес...Така че моето мнение е-отстранете тези два проблема и тогава търсете нещо друго...Успех!Ex. Grande Punto Driver
Реклама
Collapse
Коментар