Така по тавана на моята колица имам едни светли избелели петна като петна от белина в/у тениска примерно и тук таме драскотинаи по вратата и останки от боята на други мпс-та, но без вдлъбнатини деруги до метал и други сериозни контузий.Та един приятел ми каза, че тези гореописани нещица се махали чрез полиране обясни ми че се правело с некакви три пасти и така нататък. питането ми е дали има нещо вярно в тая история или е пълна пунта това с полирането а и още каза че колата става със страхотен гланцов блясък все едно излиза от магазина и ако са истина къде мога да извърша тази процедура, къде са най-добри в софия и колко ще ми струва ако някои е запознат нека сподели. благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полиране - премахва ли забележки по боята.
Collapse
X
-
0898 848 753 Веско.Човека взима 60 лв и работи много добре.Не се намира в София, а в Перник, но ако имаш желание 30 км. не са проблем.Ако колегите предложат нещо друго преценявай си== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Помага, но само ако е пострадал само лака. По-дълбоки драскотини (при които е прецакана боята ) не се оправят. За петната - едва ли ще можеш сам да ги изчистиш. Пиши какъв е резултата. За ваксата - Търтъл Вакс (с една костенурка) не са лоши.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Колега... след наблюдения над други италианки, консултация с бояджия установих, че от прекалено много полиране и от годините все пак лакът се ожулва и на места просто го няма. Тогава отдолу се появява следващият слой-боята. Имам две петна на капака и на тавана едно-две, които с всяко измиване на колата увеличават диаметъра си. Подобни петна, или напълно протрит лак на капаци и покриви съм виждам на Типо, Пунто... преди време един колега с Брава бе споменал за същият проблем. В никакъв случай недей да търкаш с шлайф, полиращи и други пасти!!! Те имат ефект само при наличие на лак върху боята. Единственото спасение е пребоядисване на детайлите... Явно лакът на нашите коли не е от най-добрите, а и в крайна сметка от и над десет годишни коли, какво да очакваме? Автотърговците винаги полират колите за да изглеждат по-лъскави. Ако и в Италия преди това няколко пъти е полирана с по-абразивни материали... отговорът е ясен. В Италия за разлика от Германия например слънцето е много по-силно, темперетурите по-високи. Може би и това е фактор при унищожението на лака.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
На търтъл вакс има едни полир пасти които са оцветени, към пастата върви и едно като червило с което мажеш там където има по дълбоки дируги и после полираш с пастата , само дето трябва да си намериш паста с твоя цвят Иначе обикновенните полир-пасти са три вида (имаха некви номера ама не ги помня) :1.За дълбоки надирания2.За леки драскотини3.За възстановяване на блясъка на лакаОбикновенно в професионалните сервизи минават колата и с трите.П.С.Колега обаче не очаквай чудеса от пастирането , има ефект ама не е като прясно боядисана.
Коментар
-
Да се включа по тази любима моя тема, защото имам известен опит. Колегите са споделили почти всичко по въпроса, но все пак:- Полирането има ефект и то много добър наистина само при дребни драскотини. По-точно драскотини, при които е останала боя, не е издрано до ламарината. Има еднакво добър ефект и при коли с и без лаково покритие. - С полирането не трябва да се прекалява, защото принципът му е отнемане на част от лака или боята.- Освен за скриване на дребни драскотини, играе добра роля и за уеднаквяване на елементи от колата, пребоядисвани по различно време.- Мисля, че за типичния изгорял фиатски таван или капак ефекта няма да е кой знае колко забележим и е необходимо пребоядисване. Аз моя капак го пребоядисах, защото разваляше целия фасон на колата и на срещата в Копринка колегите одобриха резултата.И какви са тези фантастични цени ? Купи си една паста за 15-20 лв. и ще ти стигне саморъчно да си полираш колата поне 3-4 пъти. Пастата се нанася с памучен парцал и после се лъска с вълнен. Правил съм го, отнема около час. Ефекта е около 1 година.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Synthy написа:с вълнен плат на ръка казваш... няма ли да е по-лесно и с по-добър ефект ако се сложи на шлайф машина този плат и с нея се полира?Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Колега, надявам се под шлайф машина да нямаш впредвид някой ъглошлайф щот тогава е*а ти боята Има си специални машинки за тая работа , на които оборотите са доста по-ниски.Ааа и внимавай по ъглите и ръбовете да на препилиш (подпалиш боята) понеже ефекта е У-А-А-У-У :D колега snake нищо лично ама с парцал на ръка никога няма да постигнеш същия ефект , като с полировачка(или там както и е името на таз машинка)2.При коли без почти никакво лаково покритие ефекта е краткотраен(2-3 месеца в зависимост от сезона и това колко често колата ходи на мивка)3.За прекаляването съм съгласен4.Наистина играе роля при уеднаквяване понеже току що боядисания детаил(поради някое странично охлузване например :P ) винаги ще е по-лачен от този който е боядисван преди 4-5 години да речем, и затова чрез полирането се постига едно по-плавно преливане(да не е на черта )5.За капака с изгорелия лак положението е почти безнадеждно (зависи колко е изгорял де) , понеже има един момент в който лака почва да се лющи , тогава той(лака ) дефакто се отлепя от боята и смисъла от полирането е нулев.П.С.Мойто Браво примерно е 99 набор и си е доста лаченко пък и цвета ми е такъв , че забележките почти не си личат , а вярвайте ми има мнооооогоооо такива . При мен ако се полира качествено цвета ще е като току що боядисан ама кривините отдолу ще са необясними
Коментар
-
PeacemakeR написа:...колега snake нищо лично ама с парцал на ръка никога няма да постигнеш същия ефект , като с полировачка(или там както и е името на таз машинка)2.При коли без почти никакво лаково покритие ефекта е краткотраен(2-3 месеца в зависимост от сезона и това колко често колата ходи на мивка)Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
За първото не ми се спори , ама за второто ти сам си казваш "За 5 години съм полирал 5 пъти" , това не значи ли , че ефекта не е дълготраен .... да не говорим , че на италианките боята нещо не е баш както тряа (съдя по мойто старо Ритмо , което ако исках да е лачено тряаше да го полирам на всеки 5-6 месеца иначе почваше да матирва) за Бравото мнение нямам , може в по-новите да са го оправили тоя БЪГ.
Коментар
-
PASSARELLA написа:Тука пак генерални изводи за италианките - вие да не би да сте си помислили, че карате коли с оригинална боя!? Че аз мойта за година и 2 месеца цялата я пребоядисах...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар