Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой се явява разбирач на автоматици тука?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой се явява разбирач на автоматици тука?

    Ако въобще има някой , то нека драсне един ред та да му задам няколко въпроса...че ми писна да пиша надълго и на широко и отговор да няма ?

    #2
    Какво те интересува?

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Какво те интересува?
      Aми колата ми е Мареа 1.6 , 2001г , от една година я карам и не съм сменявал маслото никога , ама сега почна да не ми вкл. четвърта скорост и да вкл. авариен режим некъф. а пък през тази една година като и дам повече газ на първа и като набере някаква скорост , превключваше на трета . Та утре ще сменя маслото , надявам се всичко след това да е наред но въпросите ми бяха горе долу следните: 1 Къде и за колко пари се сменява масло? 2 Дали проблема е само от маслото? 3 Въобще някаква информация за тези неща , споделяне на опит и т.н.. А пък сега маслото на пръчката смърди яко на нещо като феродо ...???

      Коментар


        #4
        Дано не изляза лош пророк но само с масло няма да се разминеш.В София има специализирани сервизи за автоматични кутии,но честно да кажа мисля че спекулират и то доста с клиентите,взимат скъпо и прескъпо,е вярно някой дават и гаранция.Пробвай да сменяш скоростите ръчно,удоволствието е несравнимо а и ще разбереш дали има проблем с втора предавка когато ръчно и я зададеш.Маслото трябва да е с червен цвят,ако е потъмняло или вече кафяво е за смяна.На някои автоматици няма пробка за източване на маслото а трябва да се посети сервиз и там с сонда го изтеглят.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Дано не изляза лош пророк но само с масло няма да се разминеш.В София има специализирани сервизи за автоматични кутии,но честно да кажа мисля че спекулират и то доста с клиентите,взимат скъпо и прескъпо,е вярно някой дават и гаранция.Пробвай да сменяш скоростите ръчно,удоволствието е несравнимо а и ще разбереш дали има проблем с втора предавка когато ръчно и я зададеш.Маслото трябва да е с червен цвят,ако е потъмняло или вече кафяво е за смяна.На някои автоматици няма пробка за източване на маслото а трябва да се посети сервиз и там с сонда го изтеглят.
          Спор няма че ще го сменя в сервиз , втора си е добре , днес вече съм сигурен че не вкл. четвърта и тогава когато трябва да я включи а не може , минава на авариен и светка нещоси на таблото. За сега слагам лоста на трета за да не се опитва да вкл. четвърта и така карам...лошото е че ти си втория който смята че няма да мина само с смяна на масло.

          Коментар


            #6
            Лошото според мен, е че я караш колата с този проблем. Отиди смени маслото и виж дали ще се оправи преди да е прекалено късно.
            Lancia Y, 1.2, 60

            Коментар


              #7
              значи купих на жената един хюндай акцент автоматик,проверих в каталога и се оказа че маслото му се сменя на 20 000мили или х1.60= 32 000км и първото което направих е да сменя маслото.на старото и на новото масло цвета беше като рядко моторно масло и бистро.оказа се че има филтър в картера ,смених го и него. маслото беше стандртно дексрон IIпосле на запален двигател провериха нивото,от 4.5литра по каталог се събраха 4та да чукам на дърво колата се държи добре,цялата работа ми излезе 120 лв всичкото -4 литра масло,гарнитура на картера,и маслен филтър.
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                Е са вече тотално спря...не мърда ни напре - ни назад. Но не е от стария проблем , някой нещо?

                Коментар


                  #9
                  Какво стана със стария проблем? Може би заминали лагери на диференциала/полуоската?Масло се сменя профилактично, за да не се стига до проблеми. Стигнеш ли до там смяна на масло само не помага.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Какво стана със стария проблем? Може би заминали лагери на диференциала/полуоската?Масло се сменя профилактично, за да не се стига до проблеми. Стигнеш ли до там смяна на масло само не помага.
                    Стария проблем отшумя като "лански сняг" ... просто се оправи от самосебеси...сега виж новия:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=367999#367999

                    Коментар

                    Working...
                    X