1ви : От няколко дена като се опитам да вкарам на 1-ва става адски трудно, понякога трябва да вкарам 2-ра и тогава да върна 1-ва и пак влиза с напън.2ри : Пак от скоро имам чувството че колата загрява супер много, като я запаля и мина 10-15 км, и вече стрелката на температурата е на половината, проверих и имам вода 3ти : При загрял автомобил и оставя да работи и започва да менка оборотите от 800 до 1000 и като падне дна 800 колата все едно започва да хърка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Три проблема появили се отскоро
Collapse
X
-
1. Възможно е и луфта да си казва думата, но щом е от няколко дена , т.е. когато захладня е най-вероятно че няма масло в скоростната кутия.2. 10-15 км загряване си е тръгнал термостат за мен, т.е. ми се струва мноого бавно. Но това зависи от стила на каране, задръствания и т.н. По-добре го гледай като време - за 15 минути трябва да е закована в средата, особено ако нямаш газово.3. Може да има много причини, една от която моторчето за празен ход, може да е само за почистване, но може и да е нещо друго.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
2. мен ми се струва дори твърде бавно поне сравнявайки с моята, необходими са ми около 3 км градско със средно натоварване на движението за достигане на работна температура ..... но явно по по големия мотор и по тесния кош си оказват влияние. Но както казаха колегите, щом седи на средата и не мърда всичко е ОК.Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар