сваля се и се тества във водатрябва ти и доста точен термометър, прозрачен съд...сложна работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И пак за термостата
Collapse
X
-
Е, аз разбира се имах предвид полевия тест: гледаш стрелката като стигне 55-60-65 градуса, и се хващаш за маркучите, и ако все още са с температурата на околната среда, значи термостатът ти затваря плътно. Ако са започнали да стоплят и двата (говорим за маркучите към радиатора) , тогава термостатът ти не затваря плътно. Ако се окаже че затваря хубаво, вече е въпрос на желание да правиш това което те съветва колегата Sev, аз например не бих си играл. Но ако не затваря плътно - проблемът е повече от ясен.
Коментар
-
Disturbed написа:Съжалявам, че се намесвам в темата ама има 1 въпрос който ме тормози наскоро. Темпрата загрява сравнително бързо, но стига някъде до 75 градуса и после и трябва доста време /около 15 минути/ за да отиде точно на 90. След това всичко е ок. За смяна ли е термостата ???
Коментар
-
Harzulov написа:ogi28b написа:Колега сега ще ти всея малко смут: Колата ти е 99-та година, значи си с двоен комбиниран датчик на термостата, и показанието на уреда на таблото минава допълнително през процесора в таблото. Продължавам да твърдя че при така изградено охлаждане, отклонение на стрелката от средата на скАлата не е нормално, зиме, лете, с климатик, с парно Това го доказва и постът ти в които пишеш, че лятото стрелката все си седи на средата. Ако трябва ще ти приложа и картинки за сравнение. А ти правиш ли си тест на термостата дали е наред, или всъщност хвърляме боб?Не съм казал но ще повторя - според мен термостатът ти не се затваря плътно, пък ти си реши дали да го смениш, след като го тестваш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар