Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак за термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    сваля се и се тества във водатрябва ти и доста точен термометър, прозрачен съд...сложна работа
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Е, аз разбира се имах предвид полевия тест: гледаш стрелката като стигне 55-60-65 градуса, и се хващаш за маркучите, и ако все още са с температурата на околната среда, значи термостатът ти затваря плътно. Ако са започнали да стоплят и двата (говорим за маркучите към радиатора) , тогава термостатът ти не затваря плътно. Ако се окаже че затваря хубаво, вече е въпрос на желание да правиш това което те съветва колегата Sev, аз например не бих си играл. Но ако не затваря плътно - проблемът е повече от ясен.

      Коментар


        #18
        Оги, има и друг често срещан проблемв началото термостата отваря навреме, обаче после не затваря докрай (примерно при спускане)при напълно студена кола обаче си затваря
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          Съжалявам, че се намесвам в темата ама има 1 въпрос който ме тормози наскоро. Темпрата загрява сравнително бързо, но стига някъде до 75 градуса и после и трябва доста време /около 15 минути/ за да отиде точно на 90. След това всичко е ок. За смяна ли е термостата ???

          Коментар


            #20
            Disturbed написа:
            Съжалявам, че се намесвам в темата ама има 1 въпрос който ме тормози наскоро. Темпрата загрява сравнително бързо, но стига някъде до 75 градуса и после и трябва доста време /около 15 минути/ за да отиде точно на 90. След това всичко е ок. За смяна ли е термостата ???
            най-вероятноотваря по-ранопо принцип в това време, ако термостата е изправен това загряване 75-90 става много бързо
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              Harzulov написа:
              ogi28b написа:
              Колега сега ще ти всея малко смут: Колата ти е 99-та година, значи си с двоен комбиниран датчик на термостата, и показанието на уреда на таблото минава допълнително през процесора в таблото. Продължавам да твърдя че при така изградено охлаждане, отклонение на стрелката от средата на скАлата не е нормално, зиме, лете, с климатик, с парно Това го доказва и постът ти в които пишеш, че лятото стрелката все си седи на средата. Ако трябва ще ти приложа и картинки за сравнение. А ти правиш ли си тест на термостата дали е наред, или всъщност хвърляме боб?Не съм казал но ще повторя - според мен термостатът ти не се затваря плътно, пък ти си реши дали да го смениш, след като го тестваш
              Колега не съм го тествал просто казвам какви са показанията .А как да го тествам ? Да го сваля и да го варя в една тенджера с вода ли, или има по точен метод.
              Kакто е тръгнало ще се изпишат още 18 страници за този термостат,и накрая някой в заключение ще пише че всичко е нормално и проблемите с термостатите са както при другите коли.Нормално,нормално,но не е нормално.Я си турете един термостат от Рено за 7 лв. за да мирясате и забравите за тези термостати.Кога отваря,кога затваря,рано ли отваря,късно ли затваря и въобще дали отваря,и ако отвори колко отваря.Очевидно проблемите с термостатите при нашите коли е вечен ако не се подмени с друг.Това вече някои колеги са го направили.Скоро и аз ще го направя.

              Коментар

              Working...
              X